Hakutulokset

  1. M

    Ekat raskaus oireet??

    Jos lapsen saaminen osoittautuisi itselläni ongelmaksi, jos siis olisin lapseton, en lähtisi mihinkään hoitoihin. Uskoisin sen olevan luonnonvalinta. Nykyihminen on niin tottunut saamaan kaiken. Se olisi kyllä suuri suru, mutta se pitäisi käydä läpi ja hyväksyä, ettei minun tarkoitukseni...
  2. M

    Ekat raskaus oireet??

    Musta tuntuu, että kun lasta tekemällä tehdään, niin se on vaikeaa...Tyyliin ovistikku kädessä "raskaudutaan". Mun neuvo lapsia haluaville on: Elä, harrasta villiä seksiä, rakastele, nauti. Mä en ainakaan ikinä ikinä unohda niitä hetkiä, jolloin tämä raskaus on saanut alkunsa :)
  3. M

    Ekat raskaus oireet??

    Joo eli täällä ollaan raskaana, jälkiehkäisystä huolimatta. Ihan uskomattomalta tuntuu. En ole ollut VUOTEEN kenenkään kanssa, sitten puhkeaa kerran kortsu ja tässä sitä ollaan. Vaikka olen nuori, en tahdo tehdä aborttia. Hyvät tukiverkot löytyy ja ehkä tuo tuleva isäkin rauhottuu joskus...
  4. M

    Ekat raskaus oireet??

    -Huimaa -Etoo -herkistynyt hajuaisti -paineen tunne alavatsassa, turvonnut maha, vatsassa pistelee, vihloo jne -menkat muutaman päivän myöhässä -alaselkä kipeä Olen 20 vuotias ja tuntenut mahd. isän vasta muutaman kuukauden...Jännittää ja pelottaa siis, enkä voi uskoa että näin voisi...

Yhteistyössä