Hakutulokset

1. B

Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

Mulla on ollut etuistukka molemmissa raskauksissa. Esikoisesta tunsin silti liikkeet jo reilusti ennen rakenneultraa. Tämän kakkosen kanssa saatin odottaa pidempään, mutta rakenneultran tienoilla alkoi jo jotain välillä tuntua. Vasemmalla sivulla ja aika harvoin. Vasta kun voimaa on tullut...
  2. B

Da capo :(. Sanat ei millään riitä. Rankka päivä sulla , kun arkea jouduit pyörittämään tuon kaiken rinnalla.
  3. B

Da capo, toivottavasti pääset tsekkaamaan tilannetta jonnekin. Sulla taitaa kyllä olla vielä viikkoja niin vähän koossa, ettei ne oikein huoli minnekään. Mulla oli kanssa vuotoja, ja ensi alkuun ei mistään tarjottu apua, koska kipuja ei ollut. Kun viikkoja oli koossa 18+ pääsin TYKSiin. Sen...
  4. B

On ollut niin kiireitä, etten ole edes kännykällä ehtinyt lueskella. Ja nyt pää on tyhjä, että mitä piti kommentoida. Kiva kun täällä on paljon porukkaa. Paikkakunta kohtaisiin ketjuihin ei yleensä löydy (aktiivista) porukkaa. Ja toisaalta paikkakuntaisia ketjuja tuntuu olevan vaikea löytää...
  5. B

Vau, tännehän on löytynyt mukavasti uusia. Tervetuloa ja mukavaa, että keskustelu pysyy vilkkaana, jotta FB -kriteerit itse kullekin joskus täyttyy ;). Onnittelut hyvistä ultratuloksista Nimialle! Me ei kysytty esikoisesta sukupuolta ja olen tyytyväinen ratkaisuun. Tästä toisesta sitten...
  6. B

Mitään painoarviota ei mulle ainakaan annettu esikoisestakaan. Viimeisessä lääkärineuvolassahan se (vissiin) viimeistään arvioidaan onko luonnollinen synnytys mahdollinen vai ei. Jos epäillään, että äidin lonkat on pienet ja vauva iso, niin TYKSiin laitetaan lähete kuvauksiin. Toi sf-mitta ei...
  7. B

Hei, Täällä ilmoittautuisi vielä yksi turkulainen odottaja Tuul1an ja Viktorian vinkkaamana tuolta elokuisten ryhmästä. Surullisiin tunnelmiin ja ilmeisesti myös fb-ryhmän hiljentämään ajankohtaan tänne löysin :(. Toivottavasti keskustelu kuitenkin pysyy sen verran aktiivisena, että minäkin...

Yhteistyössä