Hakutulokset

1. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Iida-Karoliina: sorry kun kirjoitin huolimattomasti. Vain tämä meidän nuorimmaisemme on "Islannin tuliainen" , isoveljensä on Tampereen Ava-klinikan avulla meille tullut. Ei kannata kamalasti säikähtää vaikka sieltä Islannista tulisikin sitten hoitojen alettua erilaisia lääkemääräyksiä kuin...
  2. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Olen ikävä ihminen enkä ole täällä kirjoitellut vaikka olenkin luovutetuilla munasoluilla saanut jo kaksi lasta. Nyt kun huomasin että täällä on noista ulkomaan klinikoista puhetta niin kerron että Islannissa on kiva klinikka, Art Medica. No kiva ja kiva, vähän pitää hoitajan kanssa...
  3. K

Auto asiaa, millainen auto 5 henk.perheelle jos ei halua farkkua,ideoita?

Meille ollaan etsimässä minibussia vaikka kotosalla lapsia onkin vain kaksi. Minä olen tottunut siihen että autoon mahtuu kunnolla (oma autoni on jenkkipaku) eikä tarvitse jokaista pientä nyssykkää yrittää sijoitella moneen kertaan.
  4. K

Mistä johtuu että lapsena kaikki pitävät luistelusta, aikuisena hiihtämisestä?

Olen varmaan sitten se poikkeus joka vahvistaa säännön. Inhosin hiihtoa jo lapsena ja inhoan sitä edelleenkin, luistelu oli jo lapsena minun juttuni,on sitä edelleenkin.
  5. K

Missä vaiheessa lapselle "aikuisten" peitto

Nyt tunnen itseni todella huonoksi äidiksi...esikoinen sai ihan normaalikokoisen peitteen omakseen kun siirtyi vierestämme omaan huoneeseensa (ja normaalikokoiseen vuoteeseen vielä !) kolmivuotiaana. Keskimmäinen, 2 v ja rapiat päälle, nukkuu kanssamme samassa vuoteessa mutta hänellä on...
  6. K

Te jotka olette käyneet 4D-ultrassa, oliko rahan arvoinen?

Juurikin näin ! Ja jos tutkijana on kunnolla asiaan perehtynyt henkilö, esim. obstetrikko, niin vauvasta saatavat tiedot ovat oikeasti kullanarvoisia. Myös siinä ihanassa tilanteessa ettei vauvalla ole mitään hätää. Napanuoran ja istukankin tilanteet saadaan paremmin selville kuin tavallisessa...
  7. K

Korvausten vaatiminen

Ei meillekkään tullut mieleenkään että pitäisi "paeta kipeitä muistoja" jonnekkin vaikka poikamme menehtyikin koulumatkalla...mutta ehkä tämä kertoo vain siitä että sekä sinä chrissy perheinesi ja meidän perhe ollaankin päätetty että jatkettava on näillä eväillä mitä käteen jäi... Eikä...
  8. K

2-vuotis neuvolassa poikaa käytetty ja puheterapiaan pitäisi mennä :o

Meillä on vähän yli 2 vuotias poika joka ei puhu ensimmäistäkään oikeaa sanaa. Ymmärtää kyllä hyvinkin monimutkaiset toimintaohjeet ja tunnistaa pääväritkin (eli kuulossa tai "järjenjuoksussa" ei ole vikaa) mutta sanoja ei vaan sano. Äänteet on hallussa, osaa matkia eläinten ääniä, naksutella...

Yhteistyössä