Hakutulokset

1. E

Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

Minut saa nyt sitten virallisesti merkitä plussanneeksi joko Joulukuulle tai Tammikuulle :),tein eilen vielä apteekin oman testin ja vahva plussahan se tupsahti :) Ikionnellinen <3
  2. E

Täälläkin taidetaan piakkoin siirtyä plussapuolelle :) <3 Olen saanut jo kolme melko vahvaa viivaa liuskoihin (ihan selkeästi näkyviä,ei mitäään tihruhaamuja) odotan vielä apteekin oman testin käyttöä ja sitten siirryn hyvin mielin odottelemaan elo-syyskuun vaihdetta :)
  3. E

Kiitos vastauksesta Penni :) hitsi kun osuukin nyt sitten tähän joulunaikaan. Jos vaikka heti alkuvuodesta yrittäis saada yksityiselle aikaa niin saisi tämänkin asian tutkittua kunnolla. Edellisessäkin raskaudessa olin siis raskautunut juuri ennen kuukautisvuotoja, eli vasta toinen...
  4. E

Tervetuloa Orm :) ONNEA TINTTU :heart::flower: Itselläni hieman erikoinen tilanne nyt, eli olen tässä muutamana kuukautena tuota ovulaatiota etsinyt ja siis se on ollut aina vasta kp20-24 ja ne kierrot ovat olleet siis max 27. Eli raskautuminen taitaa olla aika vaikeaa kun luteaalivaihe...
  5. E

Penni79 kiitos tsempeistä:) Ja tottahan se on että tuo minun yk4 ei ole mitään sinun odotukseesi verrattuna mutta kyllä se silti pahalta tuntuu joka ikinen kerta kun täti hyökkää kylään. Tunteilleni en mitään voi, eikä täällä tietääkseni olla vertailemassa kellä menee kauemmin kuin toisilla :/...
  6. E

Täällä taas uutta kiertoa eli tänään kp3/25-29.....yk4 Plussatuulia Sama täällä ottaa päähän kun kaks ensimmäistä vaan tullut, ja tämä nyt sitten odotuttaa ja odotuttaa. Joka kerta kun täti tulee, olo on aivan kamala. Miksi? Positiivisin mielin kuitenkin taas uuteen kiertoon. Tästä...
  7. E

Jahas, täällä on taas tapahtunut paljon. Onnittelut plussanneille, ja pahoittelut niille joiden matkalainen ei jaksanut pysyä mukana :/ Itselläni jänniä päiviä, vaikka jälleen kerran raskautuminen tuntuu mahdottomalta. Nyt oliskin kysymys viisaammille, alavatsassa vasemmalla puolella kipua...
  8. E

Jahas ja aamu alkoi vuodolla vaikka sitä vasta keskiviikkona aikaisintaan odotin. Hyvähän se on että jäi kierto kaikkia edellisiä kiertoja lyhemmäksi niin ei tullut kulutettua testejäkään :) Eli tänne saa päivittää tälle päivälle Emilia868....kp1/25-29....yk3 muutin sitten tuon kierron...
  9. E

Ja tännekkin saa tehdä päivityksiä eli yk2...kp4/26-30. Täti tuli oikeen rytinällä perjantaina :D En edes muista millon olis viimeksi ollut näin "hyytelöä"tuo vuoto :)
  10. E

Saikähtelyä?

Onko kellään kuulunut raskauteen säikähtely? Itse säikähtelen jatkuvasti outoja/typeriä asioita :D Toivoisin niin sen olevan jokin "oire" :) Tuskimpa kuitenkaan tarkoittanee mitään mut toivoa en heitä kaivoon ennen kun täti näyttäytyy :) Eli kohtalontovereita etsiskelen??
  11. E

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Heipsan. Olen nyt tehnyt 3 negaa Davidin testeillä. nyt siis kp29/26-30) eli joo, olen testaillut melko aikaisin. Olen silti ollut tähän päivään asti melko lailla sitä mieltä että nega pitää paikkansa :) MUTTA kun tänään mietin hieman tarkemmin olen aikaisemmin jättänyt melko paljon asioita...
  12. E

Täällä ei mitenkään erityisen paljon näy keskustelua :) Ei ole vieläkään täti tullut ja taaskin aamupissasta David-nega. Normaalisti tuo kierto on aina ollut sen 26, viimeisin kierto oli jostain syystä poikkeuksellisesti sen 30 ja nyt ilmeisesti sitten taas pitkä kierto. En kyllä ymmärrä...
  13. E

Toivotaan Karmini että toi rusehtava vuoto olis jotain ihan muuta kun täti :) Itsellä ei ole täti tullut, tänään aamulla oli hetkellisesti ihan järkyttävä mahakramppi.En tiedä mitä se oli sillä ikinä en ole kärsinyt kuukautiskivuista eli en tiedä millaista se on. Tavallinen mahakipu se ei...
  14. E

Jaahas, se olis sitten huomenna aikasintaan tädin vierailu.Vaikka niin kovasti toivonkin että tulis sitten vasta ensi kesänä :D Vaan tuntemukset nyt kuitenkin on niin vahvasti tädin tuloon viittaavia ni eikait voi kun odottaa jos vaikka jo heti huomenna pääsis uuteen kiertoon. Piinaavat päivät...
  15. E

Voi ihanaa Toka89 :hug: Onnea oikein paljon, ja tosiaan toivotaan että pysyt plussanneissa. Elinasics Sama homma täällä. Vaikka kuinka yrittää ajatella ettei tässä nyt raskaana olla ettei sitten pety pahasti, niin silti asia palaa mieleen jatkuvasti. Pienikin nipistely, ja samantien olen...
  16. E

Liittyisin ihanaan joukkoonne eli Emilia868....kp 22/26-30....yk1.....9/2013... Voi kumpa kuuluisin tähän ihanaan joukkoon jolla tärpännyt yk1, vaan eipä ole minkäänlaisia tuntemuksia raskautumisesta : / pientä kuplintaa ja vihlaisuja mutta silti jotenkin sellainen olo että ei onnistunut...

Yhteistyössä