Hakutulokset

  1. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Minäkin ajattelin synnyttää "PKKS":ssä, joka on nykyisin PKSSK. Vaikka kyllä meillä savusaunakin tuolla lammenrannalla olis, mutta jos kuitenkin lähtis puhtaisiin valkeisiin lakanoihin :rolleyes:
  2. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    no voihan kerho. :| minen osaa sinne ees hakeutua. En oo kyllä täälläkään millään listalla ollu.
  3. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Huh. Uskaltaakohan tuonne ultraan mennä enää ollenkaan :whistle:
  4. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    mamimam, ihan yhtä harvakseltaan neuvolakäynnit on mullakin, "maalla", enkä ole kuullut lääkärikäynnistä vielä mainittavan. En tiedä, onko sillä asiaan vaikutusta, että kävin siellä yksityisellä aiemmin.
  5. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    No onhan se kumma, jos ittesä maksaa kipeeks yksityisellä ultraamisesta, eikä saa mitään selkoa. :stick: Minä sain millintarkat mitat ja kuvat ja selostukset, ihan pyytämättä. Nyt valittamaan!!!
  6. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Poppaliini; Seuraavana päivänä tuli jo aika postissa kotiin.
  7. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    NopeiMMISTA liikkeistä? :p Me alettiin seurustelemaan 23.9.2012. Hääsuunnitelmat (kirkon ja papin varaukset) on tehty lokakuussa 2012 ensi kesälle. Plussa tuli joulukuussa. Yllättäen, paljon parempi ;) Ei tähän hätään ehdi mitään kihlasormuksia vaihtelemaan. Pidetään kerralla kunnon kemut...
  8. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mikä ranneke?? :eek: Onko joku taikaranneke olemassa estämään tätä jokahetkistä huutoyrjöilyä?!
  9. P

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    :) oli pakko kommentoida Nellille Omakotitalosta ja farmariautosta, meillä on molemmat, talo on n. 60 neliötä ja 50-luvulla rakennettu, sentään löytyy hienouksia, kuten sisävessa, parhaimmillaan täällä on meidän lisäksi 5 lasta ;) ja farmariauto on, koska se on halvalla saatu dieseli, tulee...
  10. P

    Kuvia plussatesteistä

    :heart: :heart: Tätä en ole ennen päässyt tekemään. Siinä toissapäiväinen ja eilinen. Ei ikinä koskaan ole tullut tuollaisia viivoja. Hailakoita pari, viimeisen 10 vuoden aikana, kuten myös pari keskenmenoa. Suuripienisuuri onnentunne. Ja pelko. Huih =)
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Heippa!! Olen täällä joskus ennenkin kirjotellut, mutta tunnukset unohtui, olen nyt siis "uusi" :) Ja tässä minun yllätys, en ollutkaan hätähousu, mutta nyt meinaa olla hätä housussa!!! Ylempi toissapäivänä, kp39, alempi eilen, kp40. Aiemmin en edes testannut, pco:n vuoksi en uskonut...

Yhteistyössä