Hakutulokset

  1. Kaoottiset Aamut

    Mikäs tuoksu teidän keittiöstä leijailee? :)

    Rasvakeitin/rasva, oli ihan pakko tehdä wingsejä ruuaks kun oon yksin kotona, örf :xmas:
  2. Kaoottiset Aamut

    Auttakaa rakkaat kanssapalstailijat.. :) Suolaisesta iltapalasta kyse :)

    Nams, mutta mun ystävä on allerginen kalalle :( Voiskos tota jotenkin soveltaa vaikka laittamalla jonkun kinkkutahnan? Olisko sellaseen ohjetta? =) Tuota kalaversiotakin kyllä joskus kokeilen! =)
  3. Kaoottiset Aamut

    Auttakaa rakkaat kanssapalstailijat.. :) Suolaisesta iltapalasta kyse :)

    Mun ystävä tulee mun luo illalla saunaan ja mä haluisin tehdä sit saunan päälle jotain hyvää suolaista iltapalaa... Ideoita? Jauhelihapiirakan tein viime viikolla, nyt ei itselle sit enää se uppoa... :) Ideoita, ohjeita, reseptejä, KIITOS =)
  4. Kaoottiset Aamut

    Miksi joidenkin on niin hirvittävän vaikeata käsittää, että tapoja on niin paljon kun ihmisiäkin?

    Tiedän, tämä on KESKUSTELUpalsta ja on mukava lukea muiden mielipiteitä ja saada ehkä itsekin uutta perspektiiviä asioihin. Mutta mun mielestä ei ole järin etenevää keskustelua jankata sitä omaa yhtäainoaaoikeaa mielipidettään tehden hyvin selväksi että muut tekevät väärin. Kuka tai mikä sen...
  5. Kaoottiset Aamut

    Missä vietätte joulun?

    Yksin kotona!!!! (Miksei täällä oo sellasta "jeeee, bileeeeeet"-hymiöö?! :D)
  6. Kaoottiset Aamut

    Mikä idea tällaisissa "kihloissa"?

    Menee vähän asian vierestä, mutta mun lapsen isä (ollut ex jo monta vuotta) ei aikanaan halunnut naimisiin kun se on niin lopullista ja sitovaa. Yhteinen lapsihan ei ole :D :D :D Aviopuolisosta voi erota, mutta lapsesta ja lapsen toisesta vanhemmasta ei niin helposti.... :whistle: Mutta mun...
  7. Kaoottiset Aamut

    Onko täällä enää nykyään HUONEPELAAJIA? =) Olen jumissa :D

    Piiiiitkästä aikaa muistin huonepelit ja muistelin miten niitä joskus täällä porukalla ratkottiin, olisko nyt auttajia kun oon jumissa....? Cozy Bathroom Escape Walkthrough, Help, Hints and Game Discussion
  8. Kaoottiset Aamut

    En jaksa enää tätä tautia!!!!

    Suolaa ja nestettä tosiaan :) Sit mun mummun vanha niksi: n.15 kokonaista valkopippuria yhden päivän aikana sellaisenaan nieltynä.... Mun lapsi täyttää 8v eikä ole koskaan ollut vatsataudissa ja mä olen ollut viimeksi joskus 20v sitten... Että kai niillä joku teho on :D
  9. Kaoottiset Aamut

    Maaseudulla ei osata ajaa! Taas pelti rytisee.

    Hieno yleistys :xmas:
  10. Kaoottiset Aamut

    Erilainen joulu :)

    Olen eronnut hiljattain pitkästä suhteesta, lapseni on isänsä luona tänä jouluna, mun perhe lähtee sukulaisiin jonne mua ei kiinnosta lähteä... Aluksi olin, että joulu YKSIN?! Miten säälittävää!! :ashamed: Mutta nyt olen ihan JJJJEIIIIII!!!! :D Mun lapsuuden joulut on sellasia oikein...
  11. Kaoottiset Aamut

    Ääh, olen miettiny pääni puhki!

    Nonni, kiitos sitten vaan, arvakkaa tekeekö nyt mieli kermaista lohikeittoa ja ruisleipää?! NO TEKEE |O Ja arvakkaa onko mitään keittoaineksia koko taloudessa? NO EI!!!! Pakko lähtee illalla kauppaan ja tehdä huomena soppa :heart: Meillä poika toivoi uunimakkaraa, joten sitä sitten kasvisten...

Yhteistyössä