Hakutulokset

  1. F

    Terolut mimmit

    Moi pitkästä aikaa. MUlla ei näitten kahden tärpänneen raskauden kanssa käynyt hyvin. Eli uutenavuotenakin saatu positiivinen tulos vuoti pois ja yritystä on nyt kestänyt 10 kk. Tuntu et vasta päätös tehtiin ja täs viel ollaan. Kaikki kaverit ympärillä vain raskautuu:) mun kaveri on yrittäny...
  2. F

    Terolut mimmit

    no meidän vuosi alkoi siten että eile tuli digitestiin tulos "raskaana 1-2 viikkoa" :) että haaveista tuli totta :) vähän epätodellinen olo:) en tiedä auttoiko terot, greippimehu ja kaikenmaailman vitamiinit :) mut tehkää niitä ovistesteja ja kun saa plussan ni puuhailuja silloin ja seuraavana...
  3. F

    Terolut mimmit

    Hei auttakaa!! mä sain tänään haamuviivan raskaustestiin, nyt kierto 25/25-28. Terot loppu eilen, eihän aiheuta hallaa et ne terolutit nyt loppu jos raskaus olisi nyt sattumalta alkanutkin? et eihän ne aiheuta haittaa sillä kun ne nyt yhtä äkkiä loppukin.. tuntuu et auttasko ne raskautta jos...
  4. F

    Terolut mimmit

    no mäki vähän nyt täs kierrossa sooloilin niiden ottojen kanssa, et alotinkin ne vasta kp 17 ja ovis oli kp 15, tekis mieli viel venyttää muutamalla terolla enmmän sitä kiertoa, et jos sattuu et jotakin on tapahtunut ni pelottaa et ne terojen loppumiset saa sit menkat väkisin aikaan.. ahistavat...
  5. F

    Terolut mimmit

    heissuli vei! vuosi lopuillaan.. viel mulle kerkeis tälle vuodelle plussa paukahtaa:) Mulla sattu hauska täs kierros, mulla tuli kahtena kertana ovulaatio testeihin plussa, kiertopäivä 8 sekä 14.. ja se plussa kesti pari päivää, en todella tiedä voiko se olla mahdollista.. mut ainakaan ei...
  6. F

    Terolut mimmit

    no hyvä et nyt miss_piggy pääset sit jatkotutkimuksiin kun ei tulosta synny. Mun kokeumsu nyt noista teroista se et sai aikaan hirveet raskausoireet sekä menkat sai tulemaan tosi hyvissä ajoin:) nyt taas sit oottamaan ysk kuukausi tätä samaa rumbaa alusta.. kyllä se vaan niin korpee ku toisilla...
  7. F

    Terolut mimmit

    no sulla on kullä toi eka lapsonen selvinny hauskalla tavalla:) ja itelläsi ei juuri sillon varmaan ollu ajatustakaan et nyt on tärpänny:) mut niinpä se sit taitaa olla et ku vähiten odottaa ni sit se tapahtuu :) joo mulla alko eilen se mahan juiliminen ja tänä aamuna ihana yllätys wc:ssä...
  8. F

    Terolut mimmit

    tiuhti87: joo mul ei muuten oo kyl sivuvaikutuksia ollu, ainut on toi tissikipee mut se vois olla kyllä oire raskaudestakin, näinhän sitä haluaa toivoa:) tänään otin viimesen teron ja nyt jännityksellä sitä kuukautispäivää odottelemaan, pitäs perjantaina alkaa.. menkkakipuja mul on ollu jonkin...
  9. F

    Terolut mimmit

    miss piggy: osaan niin asettua tohon sun mielentilaan. Itelläkin joka kerta se olo et "nyt ehkä tärpänny" ja joka ikinen kerta sieltä se nega iloksi pamahtaa, se on niin turhauttavaa. Nytkin tässä hirveät toiveet elätelly ton tissikipeen johdosta, koska sillon ku mulla oli se km ni mulla oli...
  10. F

    Terolut mimmit

    Heips. Pakko liittyä nyt itekkin tänne kun aina näitä lueskelen:) mulla nyt yk 5. km yk 3:lla. Kierto 28, mutta nyt pari kiertoa 33 päivää. Nyt eka kierto jolloin alotin terolutit. Syön kiertopäivät 15-25. oviksen sina tässä kierossa bongattua kiertopäivä 13 ja seksit ajoittui hyvin kohdilleen...

Yhteistyössä