Hakutulokset

  1. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Paljon, paljon onnea miss piggy ja Vilja-Maaria! :heart::heart::heart: Moi kaikille pitästä aikaa! Aika on mennyt täällä kuin siivillä ja tyttö on jo kohta 3 kk! :heart: Kaikki on mennyt todella hyvin, tyttö on nukkunut öisin 5-8 tuntia heräämättä ja omassa sängyssä 6 viikon ikäisestä eli...
  2. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Voi ihanaa Hiisi, paljon onnea! :heart::heart::heart:
  3. T

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tulin myös toivottamaan Dazzlerille kaikkea hyvää jatkoon. Uskon ja toivon ihan sydämeni pohjasta, että seuraava kerta tuo teille sen ansaitsemanne onnistumisen :heart::heart::heart:
  4. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Meille syntyi ihana ja niin rakas pieni tyttö lauantaina 30.11. (rv 40+2). Painoa oli 3710 g ja pituutta 49 cm.
  5. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Meille syntyi ihana ja niin rakas pieni tyttö lauantaina 30.11. (rv 40+2). Painoa oli 3710 g ja pituutta 49 cm. Synnytys oli todella pitkä; vesien menosta kesti 39 tuntia, ennen kuin tyttö syntyi. Tarkemmin tulen kirjoittamaan tarinaa myöhemmin. Toipuminen on ollut onneksi todella nopeaa ja...
  6. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Voi ihanaa iiris_lorea! Aivan mielettömästi onnea! :heart::heart::heart: Hiisi, voi kuule olla, että sä pääset tositoimiin ennen mua :)…täällä ei nimittäin tapahdu mitään, tänäänkään…tossa just mietiskelin, että tämä viimeinen viikko on ollut niin oireeton ja mukava ja että tällaista sen...
  7. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Pebble, toivottavasti saitte pojan kotiin tänään! :heart: Pikaisia paranemisia Maikkikselle sektiohaavan kanssa! Tervetuloa Hildur ja tsemppiä rakenneultraan! miss_piggy, onneksi tulehdus ei ollut mitään vakavaa. Levottomat yöt ovat olleet täälläkin läsnä jo pari kuukautta. Nykyään...
  8. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    :heart: Onnea Pebblelle pojasta ja Maikkikselle tytöstä! :heart: ON: Täällä odotellaan malttamattomana jo, että meidänkin pikkuinen sieltä tulisi tälle puolelle, mutta ainakaan vielä ei ole mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta. Vajaa viikko laskettuun aikaan… Twinflower 39+1
  9. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    LilyAlice :hug: olen niin pahoillani :'( jaksamisia.
  10. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Onnea Kiiltis pienestä tytöstä ja kaikkea hyvää vauva-arkeen! :heart: Maikkis, kiva kuulla, että teillekin olisi näillä näkymin tulossa alle 4 kg:n vauva! Ainakin itselle oli jotenkin huojentavaa kuulla, ettei luultavasti mitään jättiläistä olekaan tulossa. Toivottavasti sun...
  11. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Eilen käyty ultrassa ja nyt painoarvio oli 2900, joka tarkoittaisi syntymähetkelle n. 3700-3800 eli enää ei mennä ihan hirveästi keskikäyrän yläpuolella, jes! Kohdunkaula oli pehmentynyt ja lyhentynyt ja vauvan pää oli todella alhaalla. Taas lääkäri mainitsi, että lantioni on todella hyvä...
  12. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Kiiltis, ainakin näillä näkymin tavallinen alatiesynnytys olisi tulossa. Lääkärin mukaan mulla on hyvä lantio synnyttämiseen ja isonkaan vauvan ei pitäisi olla ongelma. Kyllähän se silti vähän hirvittää, jos sieltä pitää yli nelikiloista punkea ulos. Pelkään sitä repeämistä aika paljon, vaikkei...
  13. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Moi pitkästä aikaa! Täällä vietetään toista äitiyslomapäivää! Tosi oudolta tuntuu olla ilman työpuhelinta ja työkonetta, mutta kyllä tämä loma oikeaan aikaan alkoi. Aika tuskallista oli jo istuminen iltapäivisin, kun harkkasuppareita tuli (ja tulee) päivittäin ja kun maha kovettui, ei...
  14. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Oi, ihanaa Syksy! Hirmuisesti onnea koko perheelle! :heart: Täällä ihan liikutuksen kyyneliä pyyhin :heart:
  15. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Paljon, paljon onnea Zapata pienestä tytöstä! :heart:
  16. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Moikka kaikki, Täälläkin kirjoittelu taas vähän jäänyt, kun olen tehnyt pitkää päivää töissä. Pari viikkoa oli vähän liiankin paljon hommia ja tein 12 tunnin päiviä ja sen kyllä huomasi iltaisin, kun maha alkoi loppupäivästä painaa ja voimat meinasivat loppua. En siis tee mitään fyysistä...
  17. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Maikkis, uskomatonta säätöä niillä siellä! Vähemmästäkin hermot menee... Mulle annettiin ohjeeksi mitata sokerit neljä kertaa päivässä kuuden päivän ajan. Sen jälkeen soitto neuvolaan ja siellä sitten päättävät jatkanko seurantaa toisen viikon. Jos arvot ylittyvät pari kertaa, niin tulee...
  18. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Kiva kuulla, miss piggy, että kaikki oli hyvin. Toivotaan, että kivut häviää lepäilemällä. Mutantille tsemppiä neuvolaan ja sydänseurantaan. Syksy, ootpas tosiaankin jo todella pitkällä! :) Uskon kyllä, että synnytys alkaa pyöriä mielessä. Itsekin sitä jo huomaan miettiväni aika usein...
  19. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Maikkis, mulla kävi myös kärähdys sokerirasitustestissä : / Eilen oli siis testit ja tänään soittelin tuloksia. Yksi arvo oli koholla ja siitä siis jo pamahtaa raskausdiabetesdiagnoosi. Maanantaina menen hakemaan ohjeet ja piikit kotitestailuja varten… Ehkä tämä tulos selittää, miksi mun paino...
  20. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Mun hb oli viikolla 11+ 138, 20+0 125 ja nyt viimeksi 24+1 116. Lisärautaa määrättiin ja eilen kävin apteekista ostamassa nestemäistä rautaa, jonka pitäisi olla vatsaystävällisempää. No, ripuliahan sitä oli heti aamulla. Toivotaan, että vatsa jotenkin tottuisi. Lisäkalkkiakin aloin syömään, kun...

Yhteistyössä