Hakutulokset

  1. K

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Tervehdys toukokuisille! Oon käyny lueskelemassa teiän juttujanne aina välillä täällä, mut en saanu aikaseks kirjottaa :whistle: Täällä odotellaan kolmatta poikaa rv 36+2 ja siis la 31.5 ja sairaalana Tays. Kysyisin onko kenelläkään kokemusta raskausmyrkytyksestä? Tänään neuvolassa kävin ja...
  2. K

    kohdunkaulanpuudute...

    Laitto sattui kyllä, mutta kahdessa synnytyksessä on tuo puudute ollut ja hyvin tehonnut. Ainakin siis kun ei oo vertailukohdetta ;) nyt kolmas loppusuoralla ja samaa puudutetta toivon kyllä. Ensimmäinen synnytys mul oli nopea, siks tuo puudute laitettiin kun ei muuta kerennyt ja toisessa sitä...
  3. K

    supistuksiako...?

    toivottavasti on vaan jotain kasvukipuilua. En mä sellasia muistanut ollenkaan :D heti vaan panikoin supistuksista kun en todella haluais samaa vuodelepoa kun edellisessä raskaudessa...varsinkin kun on noita lapsia tossa pyörimässä... kiitos vastauksista :)
  4. K

    supistuksiako...?

    kyselempäs täältä mielipiteitä... nyt rv 17+1 ja eilen illalla jomotteli alaselkää menkkakipumaisesti ja aikas kipeesti n.parin tunnin ajan... kipu vähän niinkun tuli ja meni. Vatsan puolella en huomannut mitään "kovettumista" mistä yleensä supistuksen tunnistanut. Voiko kyseessä olla kuitenkin...
  5. K

    sydänäänistä kyselen

    Oma syke kuuluukin välillä, mutta eihän se ole niin nopea kuin vauvan syke. Sain nauhotettua tuota sykettä mutta en saa liitettyä tänne jostain syystä.. Äänet kuuluu jotenkin sillain päällekkäin, toinen paljon kovempaa kuin toinen.. eilen kuului vasemmalta puolelta masua ja oikealta puolelta...
  6. K

    sydänäänistä kyselen

    Elikkäs meillä täällä menossa rv 16+1, np-ultrassa käyty ja yksi vauveli sielä näkynyt.. Mulla on kotidopleri jolla eilen kuuntelin sydänääniä niin yllätykseksemme ihan kun sieltä olisi kuulunut kahdet äänet... :O voiko olla ensinnäkään mahdollista ettei np-ultrassa (tuolloin rv 12+2) näkyisi...
  7. K

    Totaaliyksinhuoltajia?Onko muita?

    Minä myös :wave: Ja Tampereelta. Pojat 5v ja 2v10kk. Uudet tuttavuudet tervetulleita tääläkin :)
  8. K

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Liitympäs joukkoonne... :'( tänään pääsin sairaalasta kotiin kaavinnan jälkeen. Meidän pieni pysyi matkassa rv 13+3 asti. Syy keskenmenoon oli se, että mulla oli kohdussa hematooma. Keskiviikkona hematooman koko oli 4cmx6cm ja ottivat osastolle koska pelkäsivät että alan kotona vuotamaan. No...
  9. K

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa*

    Tännekkin terveisiä... mut voi poistaa odottavista... meidän pikkuinen on mennyt taivaaseen... Keskiviikkona aamulla kaikki oli vielä ultrassa hyvin, kohdussa tosin oli iso hematooma joten aamulla jo lääkäri oli sitä mieltä että 50-50 on mahdollisuudet.. aloin sit töissä vuotamaan jälleen ja...
  10. K

    Kolmatta odottavat 2010

    Tännekkin terveisiä... mut voi poistaa odottavista... meidän pikkuinen on mennyt taivaaseen... Keskiviikkona aamulla kaikki oli vielä ultrassa hyvin, kohdussa tosin oli iso hematooma joten aamulla jo lääkäri oli sitä mieltä että 50-50 on mahdollisuudet.. aloin sit töissä vuotamaan jälleen ja...
  11. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    mut voi poistaa odottavista... :'( meidän pikkuinen on mennyt taivaaseen... Keskiviikkona aamulla kaikki oli vielä ultrassa hyvin, kohdussa tosin oli iso hematooma joten aamulla jo lääkäri oli sitä mieltä että 50-50 on mahdollisuudet.. aloin sit töissä vuotamaan jälleen ja päivystyksen kautta...
  12. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    me mennään lumi-enkeli aikas samoissa täälä =) tervetuloa vaan! Pikainen pyörähdys, iltavuoroon matka käy. Meillä kans raskauskeijun dopleri ja toimii oikein hienosti, sielä se sydän jyskytää :heart: Meillä täälä tilanne sellainen että virallisesti muutetaan eri osoitteisiin, mutta ei...
  13. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    mamadread, todella ole onnellinen että miehes aika menee urheiluun eikä juopotteluun... tuolle mun miehelle on jäänyt vähän toi "nuoruusvaihe" päälle... :ashamed: hän ei oo nyt ollenkaan orientoitunut edelleenkään tähän lapsiperhe elämään vaan käy melkeinpä järjetäen kerta viikkoon viihteellä...
  14. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Meillä täälä on vielä semmonen ongelma, että me nähdäänkin nykyään paljon harvemmin kun asutaan saman katon alla. Mies tekee edelleen kahta työtä ja nytkin tuli kotiin ja meni tonne ulos touhuaan omiaan... vaikka mä oon täälä yksin ja lapset mummolassa. Eikä hän millään pysty ymmärtämään että MÄ...
  15. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Mannalle hirmusen iso :hug: ja voimia!! Mä täälä itse painin vähän samanmoisten asioiden kanssa... meillä siis uusperhe ja itseäni alkanut tilanne hirveesti ahdistamaan. Toki tähän vaikuttaa raskaus ja moni muukin asia, mutta mietin jatkuvasti että miten olis kaikista paras...mä vielä olen...
  16. K

    Kolmatta odottavat 2010

    Moikka kaikille! Enpä oo tännekkään aikoihin kirjotellut... täälä oli jännät paikat kun ti ja ke vuosin verta aivan tajuttomia määriä :o supistelujen kera..silti oli kohdunsuu kiinni ja vauva sielä reippaana heitti kuperkeikkaa ja sydän löi oikein mallikkaasti. Tässä sitä kai jännitetään että...
  17. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Kyllä me Jennyli hienosti selvitään sun muuton ajan =) Taas vaan omaan napaan :ashamed: on niiiiin kipee olo.. Kuumetta ei oo, mutta joka ikistä lihasta ja niveltä särkee siihen malliin että ihan kun olis ainakin 40 astetta kuumetta. Harmittaa ihan vietävästi kun jää huomena tod.näk...
  18. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    merkkailen vaan..
  19. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Liinukalle iso :hug: ja voimia! Mä tilasin tänään sen kotidoplerin...aattelin että en kyllä pysty oleen rauhallisin mielin jos en tiedä onko masussa jatkossakin elämää. Eilen illalla nousi pientä lämpöä ja tänään ollut myös kipee olo, joka paikka kipeenä tästä makaamisesta... Toivottavasti...
  20. K

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Kysymys hematoomasta... kävin tänään sielä Taysissa ja sielä näkyi isohko hematooma, kalvojen alapuolella ( ? ).. mutta siis voiko tuosta olla haittaa raskaudelle? Sielä edelleen kaikki hyvin ja lääkäri totesi vaan että ei voi muuta kun peukkuja pitää ja onnea toivotella, mahdollisuudet 50-50...

Yhteistyössä