Hakutulokset

  1. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Jättipaljon ONNEA ja vauvaliimaa matkaas pink dream!!!!:heart::hug: ja tosi hienoa kun saatte siskosi kanssa samaan aikaan nauttia raskaudesta, ihanaa!! Todella kannustavaa saada kuulla positiivisia uutisia:) Mulle oli iso pettymys kun menkat alkoi - mä jo olin olevinaan niin kamalan...
  2. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Kp 5 (30-32) yk 2 1.
  3. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    TERVETULOS haavei_ilija!!!!! Täällä ollaan. Kp 30 (30) ja masussa juilii siihen malliin että punanuttu kaahaa paikalle, mahaan koskenut jo 3 päivää. Olen ollut kamalan väsynyt työputken jälkeen ja iltaisin olen nukahtanut jo iltauutisten aikaan yöunille (haukotus). Paleltaa. Maltan testailun...
  4. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Tervetulos Helleka! Täällä pitänyt niin kiirettä, ettei ole kuin ehtiny käymään kotona. Ahmin vähän liikaa keikkaa...:x mutta nyt ansaittua lomaa ja "laatuaikaa" miehen kanssa. Täytyy järkkää ystävillekin aikaa, syyllisyys painaa kun on jääny sosiaalinen elämä ihan nollille... :( Täällä kp...
  5. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tervetuloa joukkoon äippä 84!!! kääkkis82 samoilla päivillä mennään :) täällä kanssa 28 kp. Ihan päätöntä kiirettä ollut ja taas tuli todettua, että vaan hullu haalii niin paljon hommia ku minä...no, opin ja viisastuin taas (hope so) vähäks aikaa. Nyt saa nauttia levosta (mikä lepo -...
  6. H

    Vauva Haaveissa 2013

    Täällä ollaan flunssassa mutta hengissä. Onnea hopestar plussasta. Tosi hienoa ja nyt yritys saanut ihanan palkinnon ja vautsi vau, mies mitä parhaimman synttärilahjan!!! Toivon paljon tarratassuja mukaan odotukseen ja kaikkee hyvää!!! Muillekin tsemppimieltä ja positiivisia tuulia...
  7. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Tervetulos joukkoon FLV!!! angelblue, samoilla aalloilla mennään, täällä myös kp 26 ja flunssa :) Mulla olleet lämmöt myös 37.0-37.2 lukemissa, en tiedä onko flunssa syyllinen vai keltahormooni. Masussa jännää kuplimista, ihanku olis tosiaan kamalasti ilmaa mahassa, välillä nipistelee ja...
  8. H

    Vauva Haaveissa 2013

    KP 23 (30) yk.2 ya 9/12 1. HYPPÄISIN UUTENA MUKAAN....
  9. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Heippa... mitähän mä mokasin kun piti tilannetiedot kirjottaa punasella mutta tavallista tuli, höh. Juups, uutena hyppäisin mukaan!!!:) Meillä on tilanne lyhykäisyydessään tämä; ehkäisy jätettiin pois syyskuussa. Sillä kierrolla ei tärpänny (taisimme ohittaa oviksen) ja viime kierrolla...
  10. H

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    KP 23 (30) yk 1. ya 9/12 1.

Yhteistyössä