Hakutulokset

  1. K

    Nimi Elisa

    Nätti nimi! :)
  2. K

    Naapurin räksyttävä koira työpäivän ajan.

    Kokeile ruiskuttaa sitä rotanmyrkkyä mielummin itseesi ja muista reilu annostus,ettei vaan jää vajaaksi. :)
  3. K

    Mitä häpeät omassa elämässäsi?

    Sairauttani jonka sain nuoruuden huumeiden käytön takia ja huonoja hampaitani,jotka siis myös samasta syystä meni huonoon kuntoon...
  4. K

    Teini poistaa häpykarvansa?

    Ei kai se enää äidille kuulu jos 14 vuotias haluaa ajaa alapää karvansa pois...
  5. K

    Vieläkö uskallat värjäillä hiuksiasi?

    Mä oon "hiusväri kierteessä" eli mulla oma väri on sellanen "maantienharmaa" ja vuosia,vuosia sitten menin laittaa kestovärin,tummanruskean.Värjäsin sillä samalla värillä tosi usein,aina kun tyvi alkoi näkymään. Kohta pitäis taas värjätä,sen verran juurikasvua taas...mutta en kyllä haluis,mutta...
  6. K

    Saako teille tulla ilmoittamatta kylään?

    No en todellakaan tykkää että tullaan kylään ilman että on mitään ilmoitettu,yllättäen. Ainoot jotka tänne tulee on lapsen kaverit. Onneks meillä sukulaiset ja mun kaverit osaa ensin soittaa ja kysyä,että sopiiko tulla.
  7. K

    voi h*lvetti mihin p*skaan oonkaan nenäni työntäny..

    Meillä oli kans joskus murkkuongelma,kun asuttiin rivarissa. Soitin isännöitsijälle ja ne toi meille just noita "baareja"ei auttanut meillä. Lopuksi sitten isännöitsijä tilasi myrkyttäjät (päivän ajan piti olla kotoota pois) ja se tuntu tepsivän...
  8. K

    Iltalehti: "Ylipainoinen onkin kohta normaalipainoinen". BMI rajoja nostetaan virallisesti, ylipainon rajaksi30:)

    Mä painoin vielä vuosi sitten 75kg ja oon 168cm ja voin todellakin sanoa että ylimääräistä oli,todellakin. Varsinkin nyt 10kg hoikempana sen huomaa,liikkuminenkin on nykyään huomattavasti helpompaa...
  9. K

    Nuoreni kannabiksen käyttö

    Kyllä on ihan mahdollista polttaa kannabista vain kerran/kaksi kuussa,ihan totta. :)
  10. K

    Mä oon niin poikki! Oma vika.

    Miksi pitää heti influenssan perään tehdä suursiivous :O nyt vasta eka päivä että olo ok...kannattaa ehkä ottaa vähän iisimmin,toistaseksi..
  11. K

    Pidättekö lapset kotona, kun itse olette sairaana vai viettekö päiväkotiin?

    Jos lapsi on ihan terveenä ja mä sairastan,niin tottakai vein päiväkotiin. (nyt lapsi siis on jo koululainen) meillä vielä oli onneks päiväkoti ihan vieressä,että ei vaatinut hirveitä ponnisteluja se hoitoon vieminen..
  12. K

    Mistä PS2 pelejä? Enemmän valikoimaa, onko niitä enää?

    Kampissa (kauppakeskus)ja rautatientorilla on ainakin sellainen pelikauppa (en nyt muista nimeä)jossa myydään uusia ja käytettyjä pelejä,siellä ainakin oon nähnyt just käytettyjä pleikka2 pelejä,mutta tosiaan valikoima niissä ei ollut mikään iso...
  13. K

    Onko työttömällä mielestäsi oikeus tehdä lapsi?

    itse olin työtön,eikä ollut tietoakaan töihin pääsystä,kun tulin raskaaksi,eikä mulla käynyt mielessäkään,että onko mulla oikeus tehdä lapsi...
  14. K

    Millainen on pukeutumistyylisi?

    tavallinen,tylsä tyyli...pillifarkut,nahkasaappaat,neule/tunika,parkatakki/villakangastakki...yleisin väri vaatetuksessa musta,harmaa,tum.sininen,valkoinen...jos oikee repäsen voi olla kirkasta sinistä :D
  15. K

    Kehtaatteko te käyttää Liberon hoitolaukkua?

    mulla oli joskus se lilan värinen ja en käyttänyt sitä,käytin sellasta tummansinistä hoitolaukkua,mikä kuului vaunuihin,eipä meidän tavarat ois edes mahtunut siihen lilaan...ihme juttuja jotkut miettii...
  16. K

    Vaippaharsot vaunut näkösuojina

    Ap! kannattaa kokeilla vaihtaa ne medarit,sinisiin...saattais helpottaa oloa,ei oo kivaa jos vanne puristaa liikaa :(
  17. K

    Raamatun unohtuminen intrenet-ajan äideiltä

    Jaahas,että sellasta tällä kertaa... :xmas:
  18. K

    onko pakko kertoa

    Väärinhän se pettäminen on,mutta tuossa tilanteessa mä en kertois.Se satuttais sun kumppania niin paljon ja kaikki vois romuttuu siihen..Itse en kyllä tuollaista haluis kuulla ikinä ja kuitenkin ajattelen että haluaisin kaiken tietää.. : / no joo,jos todella tiedät sydämessäs että et enää ikinä...

Yhteistyössä