Hakutulokset

  1. nninaa

    Helmikuun helmet 2013

    Välillä kirjottelin siellä odotuspuolella ja täällä oon nyt lueskellu alusta asti mutten vaan jotenkin oo kerenny kirjottelemaan :) Olisko jollain jotain vinkkejä miten saisin tuon lapsen nukkumaan päivisin? Aamulla herää 6-8 välillä ja on max tunnin hereillä ja nukkuu taas 1-1½ tuntia ja...
  2. nninaa

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Piia-Liisalle onnea ! :flower: Hitsi, tässähän pitää vissiin ruveta miettimään että mihkä tuon koiran sitten saapi hoitoon :o Onneks tuo mein nallekarhu on niin kiltti, vaikkakin kaameen mustasukkanen ku aina pitää sohvaanki änkee viereen ja pakko olla vaik ois kuin kuuma ku sillä on tuota...
  3. nninaa

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Liikkeistä, täällä ollaan päivisin aika rauhallisia ja sit tälleen iltasella kun valmistautuu ite käymään nukkumaan ni toisen mielestä sillon just on kiva alottaa kaamee rumba tuolla masussa :D Turvotusta ei oo oikeestaan. Ainoastaan käsissä oon huomannu ku alkanu sormuksien pitäminen tuntuu...
  4. nninaa

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Jos vaikka mahtuisi mukaan vielä :) 4.2. / nninaa / 1. lapsi / EKKS ja poikaa lupailivat Oon lukenu tätä keskustelua nyt parisen viikkoa ja aattelin et olis mukava turista teidän kanssa :) Jos vaikka kertosin vähä omasta tilanteesta. Täytän tammikuussa 21 eli aikaste nuori vielä ja...

Yhteistyössä