Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuun vauvelit 2016 :) <3

    Janehh/ LA 26.6.2016/ 4. lapsi/ SatKs Nyt vasta huomasin että ketju oli vaihtunut :D Tässä mekin siis listaan mukaan :) Tänään oon nyt facebookkiin halunneille :)
  2. J

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Kipaaa ei livahda :D Salainen on niin ei näy muille edes haulla joten laita ihmeessä viestiä tulemaan ;)
  3. J

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Niin siis ihan salainen on :D
  4. J

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Janehh, 23v, SatKs.
  5. J

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Ja siis ryhmä jonka loin on suljettu :D Eli sitä ei löydä ulkopuoleiset :)
  6. J

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Heippa :) Täällä ois uusi plussannut mukaan vielä :) LA näillä näkymin 26.6.2016. Ikää on 23v. Mä perustin muuten uuden kesäkuisten ryhmän facebookkiin joten sinne saa liittyä ;) Mulle viestiä laittamalla pääsee mukaan :)
  7. J

    Kesäkuun lapsosten FB ryhmä luotu :)

    Kesäkuun 2016 lapsukaisille on nyt luotu oma Facebook ryhmä. Ajattelin sellaisen luoda ja helpottaa/nopeuttaa juttelua :) Itse siis siellä ainakin olen enemmän puhelimen sovelluksella :D Mukaan pääsee lähettämällä minulle täällä yksityisviestiä.
  8. J

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Hei, täällä ois vielä yks kesäkuulaisiin lisää :) Laitan nyt nää tiedot tohon päivitettäväks ensin eli: Janehh/20/2/SatKs ja LA näillä näkymin 21.6. Meillä lähtökohtina siis se että, alettiin syyskuussa yrittämään meidän kuopukselle (nyt 10,5kk, syntyi 1.1.12) pikku sisarta tai veljeä...

Yhteistyössä