Hakutulokset

  1. 1

    minkä ragaistuksen antaisitte lapselle..

    olispa kaikilla noin ihanat vanhemmat, mulla ei heru rahaa tollasiin ja vaa iha vähä vauvantarpeisiin
  2. 1

    Abortti(ko) hyvä valinta

    Kiits!!
  3. 1

    Pohdintaani erityislapsen odotuksesta / saamisesta

    Kosketuin noita lukiessani, mun lapsi on ihan terve (toivotaan nii vaik oli tosi pieni) mut päätin et sit jos hankin toisen lapsen nii adoptoin erityislapsen
  4. 1

    Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

    Me ei yritetty saada lasta, mut tulin raskaaks(16 vuotiaana). No nyt katon tuhisevaa 5 päivän ikäistä poikavauvaa (:
  5. 1

    Synnyts takana

    ei se ikä sit varmaa aattelin vaa ku oon aika lyhyt Kiitos, sitä samaa
  6. 1

    Synnyts takana

    Kiitos onnitteluist, okei:)
  7. 1

    Synnyts takana

    Minun pikku poika tuli maailmaan 18.5.2013 kello 18.35. Mitat 46,5cm ja paino 2,750g. Meni yhen päivän yli, joten johtuukohan pieni koko siitä et oon vast 17 ja 155cm pitkä??
  8. 1

    Synnytys lähestyy ja alkaa pelottamaan..

    Muakin pelottaa hirveesti, oon rv 35+1 tänään ja en osaa olla ajattelemasta siitä et mitä voi tapahtua
  9. 1

    Synnytyspelko #2

    Mua pelotta se että vauvalle käy jotain vaa, ei muu tai no ehkä se et jos ne joutuu tekeen hätäsektion
  10. 1

    Synnytyspelko #2

    Tein uuden ku edelliseen kukkan ei vastannu, eli oon 17-vuotias tyttö ja oon raskausviikolla 35+0 ja synnytys pelottaa hirveesti. Vinkkejä??
  11. 1

    Abortti(ko) hyvä valinta

    Kiitos, päädyin pitämään lapsen ja kuukauden ja kymmenen päivän päästä laskettu aika, jänskättä ihan hirveesti
  12. 1

    Teiniäidiksi

    Hei sinä!! Mun isovanhemmat sai mun äitin ollessan 15&17 vuotiaita ja on vieläkin naimisissa vaikka heidän toinen lapsi(jonka saivat 19&21v:nä) olikin kehitysvammanen ja tarvitsi erityisesti huomioo.
  13. 1

    Synnytyspelko

    Apuaa, mua pelottaa synnytys ihan hirveesti, oon 17-vuotias ja raskausviikolaa 35+0. Vinkkejä??
  14. 1

    vauva vuodelle 2013?

    sam päivä laskettuaika ja täytän pian 17 eli samiksii! XD (ööh joo alaasteella toi ois ollu ok mut nyt toi oli aika noloo tiietään)
  15. 1

    Mitä joululahjaksi vanhemmille?

    Joo eli en keksi mitään mitä ostaa mun vanhemmille. Ehdotuksia?
  16. 1

    Mitä tekisit jos 16v tyttärenne tulis kotiin ja kertois olevansa raskaana?

    no ne voi auttaa ja tukea aika paljon + että ne kertoo kaiken esim. lapsi voi syntyä keskosena jos henkilö on nuori, koliikki vaaraa...
  17. 1

    Mitä tekisit jos 16v tyttärenne tulis kotiin ja kertois olevansa raskaana?

    Itse plussasin pari viikkoa sitten. Oon tänään 15+5. Olen vasta 16 vuotta mutta mitä väliä sillä on? :hug: ja onnea tyttärellesi! IKÄ ON VAIN NUMEROITA!!!!!
  18. 1

    yritämme lasta, apuja:)

    En tiiä, itte tulin raskaaks vahingossa eli ekalla kerralla. Oot silti mua vanhempi joten uskoisin sen onnistuvan (oon 16v)
  19. 1

    Abortti(ko) hyvä valinta

    Joo eli olen 16v tyttö ja oon raskaana 13:toista viikolla. Kannattaisko abortti?

Yhteistyössä