Hakutulokset

1. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

Rakenneultrassa tänään käyty, kaikki oli hyvin ja saatiin poikalupaus. :) Oli kyllä pojalla niin hyvin paikat esillä, että erehtymisen vaaraa ei pitäisi olla. Onkin kokoajan ollut ihan poikaolo, joten veikkaus osui oikeaan. Tänään pitäisi olla 20+1 lasketunajan mukaan, mutta vastasi kooltaan...
  2. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Eipä oo hetkeen tullu tänne kirjoteltua. Omassa voinnissa ei ihmeempiä onneks oo. Ainut vaiva on iltasin tuleva järkyttävä turvotus, tuntuu että vatsa repee ja suorassa ei voi seistä eikä istua. Moni onkin jo rakenneultrassa käyny ja saanu hyviä uutisia. :) Itse myös kovasti odotan...
  3. T

Lettu: Joo pääkaupunkiseudulla asustelen ja oon uudelleensynnyttäjä. Mä käsitin niin, että lääkärikäyntejä olisi vaan yksi, joskus loppuraskaudessa. Vähiin on karsittu neuvolakäynnit. No toisaalta, kun kaikki sujuu hyvin, niin turhaa sielä jatkuvasti ois ravata.
  4. T

Jännä miten noi neuvolakäytännöt on erilaisia. Itellä oli eka neuvola rv 8 ja seuraavaa ei oo edes vielä varattu. Se on sitten rakenneultran jälkeen, aikaintaan rv 22. Vielä ei liikkeitä tunnu, joten välillä saa miettiä, että onko sielä masussa ketään. Maha on pikkasen pyöristyny, mutta omat...
  5. T

Ehkä sitä nyt uskaltais myös liittyä keskusteluun mukaan. Teiän juttuja oonkin jo pidempään seuraillut. Raskaus on sujunut tähän asti hyvin ilman suurempia vaivoja ja np-ultrassa oli kaikki hyvin. Nyt malttamattomana odottelen rakenne ultraa, joka on kuukauden päästä. Eli 29 v. / 2. lapsi/...

Yhteistyössä