Hakutulokset

  1. H

    hoitopöytä/amme

    meillä tuo yhdistelmä ja ollut todella huono,hyvää siinä on se ettei selkä rasitu,mutta muuten todella hankala.
  2. H

    mikä näistä???????

    emmaljungat
  3. H

    mika oli turhin lastentarvikeostoksesi

    -konttauskypärä -rintareppu -imetystyyny -itkuhälytin
  4. H

    G:Paras ostoksesi OMAA arkeasi helpottamaan vauvan kanssa??

    kunnon yhdistelmärattaat kaksostenrattaat(nyt tuleville) turvakaukalo jonka sai rattaisiin kiinni hoitopöytä unipussi:) koliikkikeinu
  5. H

    koliikki keinu

    meill kyllä rauhoitti lapset tilanteessa kuin tilanteessa,uudellekkin päätetty nyt ostaa sitte sellanen:)
  6. H

    Tuplien mitoista

    mun mielest emmaljungissa
  7. H

    Pehmeä vai kova kantokaoppa?

    ittellä ollut aina kova kantokoppa vaunuissa ja toiminut loistvasti,helppo nukuttaa,kun menee esim,kylään.lapsi nukahtaa nopeammin ja rauhallisemminkin kuin isossa matkasängyssä:)
  8. H

    toivoni menetän kohta, kaksostenrattaat

    facebookin kirppiksillä paljon näitä
  9. H

    Kokemuksia sisaristuimellisista rattaista/vaunuista??

    itse ottaisin sisarusrattaat jotka on peräkkäin istuttavat,joskus siskolla ollut tollainen niitten muksuilla ja oli todella vaikea hoitaa pienempää sieltä alta:)
  10. H

    Kokemuksia Oran Baby Nest-turvakaukalosta?

    meillä ollut joskus ja oli talvella todella ahas mun mielestä,tai sitten meijän vauva oli vaan iso:D
  11. H

    Dorjan merkkisistä vaunuista kokemuksia?

    kävin joskus noita kokeilemassa ja suosittelen olivat pehmeät työntää:)
  12. H

    Sitteri..

    meillä oli,sain kaverilta lainaan,oli kyllä kätevä mutta itse en noin paljoa maksaisi,sillä siinä vain muutama kuukaus käyttöikää:)
  13. H

    Keskoselle vaatteita?

    facebookin kirppareillakin aika paljon nähnyt:)
  14. H

    Peuhari vai Lassie

    itse ottaisin mielummin lassien.
  15. H

    G: Onko kellään Inglesina Classic- vaunuja?

    meillä olleet yhdet ja aivan rakastunut olen ulkonäköön sekä käyttömukavuuteen,vieläkin tossa parvekkeella nukutusvaunuina,kun ostettiin uudet:)

Yhteistyössä