Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Pahoittelut pinjamaaria!Tsemppiä jatkoon! Tääl taas hirvee olo huimaa, olis nälkä mut kuvottaa tissit kipeet, nippailee mahaan ja ja ja kaveri joka melki loppu vaihees ei oo varmaan missään vaiheessa kärsiny tän vertaa oireita ja mulla ne jo heti alussa kaikki 5+4 ja tällänen olo Haluis...
  2. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Moikka. Täällä plussattu aamulla oireita oli et rinnat arat ja närästys menkat myöhässä oikeestaan vaan päivän, silti täys plussa tuli heti.. Mulla ennestään 2004,2006 ja 2013 vuonna syntyneet lapsoset tää siis neljäs pikkunen.. Maja12/29v/4lapsi/la 30.3
  3. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Moikka.. Mites teillä liitos kivut onko jo alkanut? Mulla nyt ihan hirveet ollu loppu viikosta lähtien ja tässä mietin jaksanko miten töissä huomenna olla kun perhepäivä hoitoa pidän :| Miten te muut ootteko vaan ollut vai jäänyt sit saikulle hyvä et käveleen välil pääsee kun niin sattuu :(...
  4. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Naene Mä odotan niin paljon tyttöä et petyn varmasti jos se onkin poika sit..Mulla siis kaks tyttöä ennestään ja musta tuntuu etten osais mitään tehdä sen pojan kanssa..Toinen tyttö on kyl enemmän sellanen poika tyttö ja toinen sit on jo nyt eskarilaisena aina peilin edessä katsomassa mitä pukee...
  5. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Joo jos nyt viel ehtis kuulumisiakin lisäileen ei vaan tuu tääl paljon käytyä kun tulee aina niin paljon textiä tänne vaik olis vaan muutaman päivän pois :D Kurkkinu oon kyl usein mut en oo jaksanu oikein kirjotella.. Olin sit jo saikullakin kun oli supistuksia sen verta ettei ollu kiva olla...
  6. M

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Oliskohan joku muukin joka voi lisätä mut facebookkiin??Jos emiliainen ei vastaile =)
  7. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Heippa :wave: Mie täällä niin onnessani eilen käytiin siis vihdoin ekassa ultrassa ja kaikki oli hyvin :heart: :D Siel se pökki äitiä päällään :laugh: Mulla edelleen ei joulu fiilistä mut ehkä se tulee sit aattona tai sit ei oon taas vähän joko kipee tai allergia jostain syystä koko ajan...
  8. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Moikka :wave: Mulla oli eka lääkäri/neuvola eilen..Paino mulla tippunu melki pari kiloo mut onneks on varaa vähän tippuakkin :whistle: Muuten oli kaikki ihan ok kohtu lähteny kasvaan ja sydän äänetkin lääkäri löysi eli ekaa kertaa mualla kuunnellu ääniä kun kotona =) Mies oli ihme kyl mukana...
  9. M

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Moikka taas tänne :wave: Ihanaa joulukuu ja tääl ainakin jo lunta paljon :) Raskausarvista puhetta Mulla ennestään jo niin paljon ettei niit enää huomaa :whistle: Sukupuoli kyselyä ollut aijotaan kysyä kyl sit kun sen aika koittaa..Tuntuu vaan et tääl kaikki jo käyny ultrassa ja meillä...
  10. M

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Moikka :wave: Mies töissä meillä siis mies on töissä aina melki 10-12tuntia ei tee reissu hommia mut on ns oma yritys niin joutuu aika paljon pois kotoo oleen..On yleensä töissä noin klo:8.00-18.00 tai 19.00.. Sydän äänet Jee ihanaa kuulin sunnuntaina eli 9+1 viikoilla ekaa kertaa...
  11. M

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Moikka kaikille :heart: Kaikki tosiaan jo pääsee ultraan mulla aika vasta 21.12.. :| Tänään siis kävin ekassa neuvolassa =) veri kokeissa käyn sit joulukuun alussa ja lääkäri neuvola on kans siin ultran ja veri kokeiden välissä sit..Et käyntejä riittää sit monia.. Nyt oon hirveessä...
  12. M

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Moikka taas! :D Isän päivää tuskin sillai juhlistan meillä samoihin aikoihin kihlajaispäivä niin ehkä siin samalla jotenkin! Huono olo jatkuu mut ehkä vähän helpottanut kuitenkin.. Mä sain tänään postissa koti doplerin.. :heart: Mietin onko millä viikoilla muut sillä kuullut sydän äänet...
  13. M

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Tänään ollu ihan hirvee olo aamusta asti :| Tähän asti alkanu huono olo vasta ilta päivästä tänään sit heti aamusta asti :( Väsymys hirvee.. Mites muuten onko noissa tuki vöissä jotain koska voi alkaa käyttään mul molemmissa edellisissä ollu tosi kipee selkä alusta asti :( nyt jo tuntuu siltä...
  14. M

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Kai mäkin nyt sit uskallaudun tänne vaik en tie =) 29.6/maja12/27/3 Tällä viikolla ehkä enemmän tullu oireita tasan viikko sit plussasin vaik tuntuu et siit jo aikaa ihan älyttömästi :) Vähän sellasta pahaa oloa ja väsymys on suuri.. maja12 + masuasukki 5+3

Yhteistyössä