Hakutulokset

  1. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Hei tuohon selällään nukkumisesta, mullekin on sanottu neuvolassa ja muuallakin, että selällään voi huoletta olla, jos ei tule huono olo. Äiti kyllä herää siihen, jos asento ei ole hyvä! Ensin tulee huono vointi äidille, sitten vasta vauvalle. Oma keho kertoo miten kannattaa olla :)
  2. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Onnea Possumunkille ja hänen koko perheelleen! Tässä ihan herkistyy..! =) Tervetuloa myös Weeruski! Osuit silmään kun meillä on suurinpiirtein sama laskettu aika ja -paikka :) Mun kohtaan voi siis listaan laittaa KYS, koska se puuttuu sieltä vielä. Täällä menossa tänään rv 32+6. Eilen oli...
  3. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Huomenta kaikille! En kuulu aktiivisimpiin kirjottajiin, mutta tuun kyllä raapustamaan kun siltä tuntuu ja aikaa on :) Olen samaa miettiny, mitä laittaa synnytystoivelistaan.. Aikas tyhjänä se kohta, ja sitten ajattelin että en muuta toivo kun kivunlievitystä, tilanteeseen sopivaa. Kun ei...
  4. P

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Heipä kaikki! Olen käynyt täällä seurailemassa harvakseltaan menoa, ja nyt sain vihdoin aikaseks raapustaa ite. En ole koskaan kuulunu mihkään keskusteluryhmään, joten uutta kaikki on, mutta kovin innoissani olen kuulemaan toisten kuulumisia ja ihmettemään itse juttuja :) Oma laskettu aika...

Yhteistyössä