Hakutulokset

  1. H

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Tänään käyty varhaisultrassa. Pieni löytyi kera sykkeen ihan oikeasta paikasta :heart: Kolmen viikon päähän lääkäri määräsi jonkun kontrollin, siitä pitää vielä soitella neuvolaan. Minut saa lisätä tuonne listalle. Hansteri/7.9/5.lapsi/KAKS Olotilasta, vielä ei ole tarvinnut oksentaa mutta...
  2. H

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Heippa! Vieläkö mahtuu joukkoon :) Täältä kirjoittelee 32v. äippä joka raskaustestien ja hcg arvojen perusteella on raskaana. Kuitenkin niin pelko persauksissa kun vaan voi olla. Viime vuoden keskenmenot kummittelevat takaraivossa. Vielä en halua, että minua lisätään tuonne listalle. Ensi...
  3. H

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Täällä mustat hiukset muuttuvat harmaiksi tämän ollakko vai eikö olla- tilanteen takia : / . Tein siis viime tiistaina clearblue digitestin ja se näytti raskaana 1-2viikkoa. Noh, eilen sitten viirasi kauppareissulla ja ostin huvikseen pregcheck testin, siis sellasen 2 liuskan paketin. Teinpä sen...
  4. H

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Moikka vaan kaikille :wave: Jokohan minä uskaltaisin liittyä joukkoonne.. Plussa pärähti testiin alkuviikosta ja laskureiden mukaan LA olisi helmikuun alkupuolella. Sen tiedän, että ainakin rv 17+5 asti seuraa mukanani suuri pelko, ( jos sinne asti edes päästään). Nimittäin menetimme 1.3.13...
  5. H

    myöhäinen keskenmeno, 12 rv jälkeen

    Ambrosia85 Voimia ja lämmin :hug: Ja Voimia kaikille muillekin :heart: Oma kokemus on vielä niin tuore, että en ole asiasta tänne vielä "pystynyt" Kirjoittamaan. Meille syntyi enkelipoika :heart: 1.3.2013 rv 17+5
  6. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Nt-ultrassa kaikki hyvin :heart: LA 4.8 ja tuolla etusivulla taitaa olla 5.8, ei tarvii välttämättä muuttaa. RU 19.3 Nyt uskaltaa jo huokaista helpotuksesta ja ruveta nauttimaan tästä raskaudesta. Vuodotkin on loppunut eikä 24/7 kuvotuskaan enää vaivaa :) IHANAAA :D Hansteri & sissi...
  7. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Huomenta vaan kaikille! Parin tunnin päästä olis nt-ultra ja pelottaa ihan hirveesti. Jotenki ollu niin outo olo pari päivää :/ Viime yönäkää en kertaakaa käyny vessassa vaikka normaalisti joudun ravaa sen kolme kertaa, mutta onneksi tänään saa tietää onhan mahassa kaikki ok. Viime yönä...
  8. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Nelli79 makso mitä makso, pee on saatava kulkemaan :D :D Pitää jo tänään lisätä sitä annosta.
  9. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Täältä pakkasen keskeltä yksi perseelle ammuttu karhu (tuo sievempi versio siitä millä nimellä ukko mua tänään kutsui :D ) yrittää osallistua keskusteluun :) Vaikka tämä nyt taitaa taas olla vaan omanapailua :ashamed: Tänään oli lääkärineuvola ja pelon sekaisin tuntein sinne menin. Vuotoa on...
  10. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Lämmin :hug: ja voimia huonoja uutisia saaneille
  11. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    iltatähteni onnittelut tuplasykkeistä :heart:
  12. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Pikkusukka, pahoitteluni :hug: ja voimia!
  13. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Tervetuloa ja onnea uusille :) Tänne on taas tullut paljon tekstiä, enkä muista mistä kaikesta te olette kirjotellu, mutta kommentoinpas nyt johonkin. Äitiyspakkaus otetaan meillekin, kaikkien kolmen aikana olen sen ottanut ja ne vaatteet/tavarat on vaihtaneet maisemaa joten tarpeeseen...
  14. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Hellurei, pitkästä aikaa. Olettepas te saanut tänne hurjasti tekstiä :) Minä nyt vaan taas lässytän omaanapaa tähän sepostukseen..:ashamed: Olin tuossa 21.12 tulossa jo tänne ilmoittamaan, että minut saa ottaa pois listoilta. Tulin töistä ja kotipihassa hurahti veret pitkin kinttuja. Vessassa...
  15. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Pikaisesti kuulumisia.. vuoto eiku jatkuu vaan : / nyt ei enää onneksi siteeseen asti mutta joka vessa reissulla "törmään" siihen. Tänään oli sitten se ultra ja pieni tirpukkahan siellä oli :heart: Toivottavasti tuo vuoto nyt loppuis kokonaan, jotenki sitä vaan on koko ajan varpaillaan tämän...
  16. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Viuh_ti iso :hug: ja jaksamisia
  17. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Moikka vaan kaikille :wave: Täällä sitten alkoi vuoto eilen ja ihan siteeseen asti tuli nyt :( Soitin sitten gynenpolille että kuinka huolissaan tässä pitää olla. Aikasemmissa raskauksissa ei ole ollut tällästä. Pääsin sitten käymään tänään gynenpolilla ja lääkäri tutkiskeli tilannetta. Mahaa...
  18. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Kiitos Ambrosia85 :flower:
  19. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mulle voi merkata VU 19.12
  20. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tännehän on tullut paljon tekstiä :) Onnea kaikille uusille plussanneille ja enpä ole vissiin "vanhojakaan" onnitellut :) Onnea siis meille kaikille ketkä ollaan tässä ketjussa :flower: Täällä on ollut puhetta ainakin miehen osallistumisesta neuvola reissuille ja asumisesta. Meillä ei ole ollu...

Yhteistyössä