Hakutulokset

  1. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Mulle on tullut esikoisen kanssa painoa n.18kg, edellisen tytön kanssa koko raskaudessa 8kg (koska olin koko raskauden ajan suklaa lakossa:) ),tälläkin kertaa yritin suklaalakkoa mut 2kk pysyin siinä ja nyt on menny iha plörinäks:) Hassun näköistä kun on tehnyt kipsimahat 37vkolla molemmista...
  2. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Heippa kaikille!! Olen muutaman kerran laittanut tänne viestiä ja nyt halusin taas kirjoittaa:) Olen itekkin käynyt melkeen kk sitten ultrassa ja kaikki oli hyvin, kolmas tyttö on tulossa ja laskettuaika edelleen 22.3:) Taidanki olla varmaan ainut joka tytön saa tällä palstalla ku...
  3. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

    Heippa! Emsulille et mä syön sitä estolääkitystä parhaillaan.Oon kommentoinu niistä Kwaidalle jossain vaiheessa mutta ihmettelen miks mun emailiin ei tule tietoa uusista kommenteista..Samoja nimiä nään ainakin täällä nyt mihin oon kirjoittanut ennenkin..en ymmärrä,tekniikan ihmelapsi taas...
  4. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    sori kirjotusvirheet ,en jaksanu esikatsella ennen kun postasin:)toiv ymmärsitte:)
  5. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Kwaidan : mulle todettiin ensimmäinen tulehdus ekalla neuvola käynnillä jossa sanoin et pitäiskö ottaa VTi näyte kun mull on niin usein niitä. Sain lähetteen.positiivinen ja sitä aikaisemmin on ollut viime talvena kun en ollut raskaana. Kesäkuusta lähtien olen syönyt antibiootteja 4erilaista...
  6. J

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

    Olen tänään lukenut ekaa kertaa keskustelua ja oli pakko kirjoittaa Kwaidan takia, koska olen kärsinyt samoista vaivoista. Olen nyt 18 raskausvkolla ja oon syöny koko alkuraskauden antibioottikuureja varmasti joka ikistä ollaan kokeiltu mitä raskaana olevalle saa antaa, ja nyt lopulta urologit...

Yhteistyössä