Hakutulokset

  1. H

    Muita nuoria käsityöhirmuja?

    Täällä 24-v käsityöhirmu :D Neulonta on mun laji, hyvänä kakkosena virkkaus. Jotain yksinkertaista osaan ommellakin, mutta yleensä jätän sen muille :D Laitan sulle yv:llä mun blogin osoitteen :)
  2. H

    Oulun perhekahvilat

    Täälläkin on yksi kohta 24-vuotias Oulussa asuva, kesäkuun puolivälissä syntyneen tytön äiti. Kovasti kaipaisin äitikaveria, välillä olis niiiiin kiva jutella jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa... Saapi laittaa yv :)
  3. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Meille syntyi ti 18.6. 40+2 viikkotilanteessa maailman ihanin tyttö <3 mitat 3690/50/37,5. Ollaan vielä sairalassa, bilirubiinit on olleet koholla, mutta ei vielä valohoitorajoilla. Illalla seuraava näyte ja jos lähtenyt hyvin laskuun, mahis päästä kotiin. Tai sitten huomenna. Tai...
  4. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Tänään ollut taas ihmeesti energiaa. Tiskasin, pyykkäsin ja kaiken kruunasi matonpesu vessan lattialla :D Ja tänään ei sitten muka tule edes harkkasupistuksia! No, ootellaan, ei mitään kiirettä. Vielähän siihen täysiaikaisuuteen on pari päivää.... 36+4.
  5. H

    Odottajia Kempele/Oulu..?!

    Täällä on yks oululainen, ikää 23v ja ensimmäisen lapsen laskettu aika kesäkuussa :)
  6. H

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Kärhö, minä tilasin kahdet Bravadon imetysliivit (Bravado Body Silk Seamless) just tuolta. Melkeen puolta edullisemmat kuin suomessa :) Tulikohan ne ehkä viikossa perille, että omasta puolestani voin kyllä suositella :) Onnea Kristis ekasta vauvasta! Aivan hurjan nopeasti mennyt kyllä aika...
  7. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    nelHM: Vaihda ihmeessä terkkaria! Joillekin ehkä sopii se, että neuvolassa käydään vain mittauksissa, mutta suurimmalle osalle ei. Kyllä terkkaria pitäis asiakkaan asiat kiinnostaa... Joku sanoi, että yölläkin on nälkä... Mun piti tänäänkin jo seittemältä nousta, kun maha kurni. Yleensä...
  8. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    nelHM musta tuntuu ihan samalta, ite oon sairaanhoitaja ja opiskelen terkkariksi, tuntuu, että ei kehtaa kysyä missään vaivassa apua :D Eilen tein taas lisää hankintoja. Kirpparilta löyty parilla eurolla hoitoalusta ja muutamia vaatteita tarttu taas mukaan, vaikka eiköhän nuo edellisetkin...
  9. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Onko teillä unet vähentyny? Mää oon tänäänkin heränny siinä puoli seiskan aikaan, ei vaan nukuttanu enää :D
  10. H

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Oulussa perhevalmennuksessa on kolme kertaa. Aiheina vanhemmuus&parisuhde, synnytys ja lapsen hoito. Siellä vaihtelevasti katotaan videoita, pohditaan asioita ryhmässä, terkkari saattaa kertoa jotain ... Ite ainakin meinaan osallistua vaikka nuo onkin tuttuja asioita :) Ja siis välillähän se...
  11. H

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Ultrassa käyty keskiviikkona ja siellähän se köllötteli, 420 grammanen tyttö! Mulla on kyllä hyvät vaistot, kaupoissa oon hipelöiny pinkkejä vaatteita, ja mieleen on tullut vain tyttöjen nimiä. Aikaisemmin kirjoitinkin, että en osaisi kuvitella itseäni pojan äitinä... Myöskin...
  12. H

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Miltsu87: Hyvä purulelun oot valinnu, ostettiin tuommonen kummipojalle joululahjaksi ja se oli sen suosikkilahja, aivan innoissaan sitä mutusteli :) Terese: Kyllä sen tietää, saako vauva tarpeeksi maitoa. Tarpeeksi maitoa saava vauva on tyytyväinen ja kylläinen, pissaa ja kakkaa ja paino...
  13. H

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Laitoin ekan koneellisen vauvanvaatteita pyykkikoneeseen :) Ostin fb:n kirpparilta ison säkin vaatteita 30e:lla, siinä oli yli 30 bodya, varmaan 10 housut, kokopukuja ... Ihania vaatteita, koko ajan kaikki tuntuu todellisemmalta. Nyt pitäis vaan löytää joku rako jostain kaapista johon ne saa...
  14. H

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Tänään 19+0! Edellinen viikko loppuikin hienosti eilen illalla, kun tunnettiin molemmat ensimmäistä kertaa ennen nukkumaan menoa vauvan potkut mahan päältä! Aikaisemmin se on ollut vain sellaista sisäistä hipelöintiä... Vielä pari viikkoa rakenneultraan. Täällä on ollut paljon keskustelua...
  15. H

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Huu, mun kohtu on alkanu tuntua päälle päin, tuntuu kovana möykkynä alamahalla. Jännää :D Lisäksi välillä tuntuu jonkinlaista liikehdintää (tai sitten se on vaan ilmaa....). Hellioz 16+3
  16. H

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Meille saa päivittää lasketuksi ajaksi 16.6., en ole muistanut tuota näköjään edes sanoa :D (nyt 11.6. kohdalla) Hellioz + vaava 16+2 :heart:
  17. H

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Kiloistasen verran, että mun paino on edelleen 2 kiloa lähtöpainosta alempana. Oon yrittäny syödä hyvin, että se lähtis nousemaan, mutta toistaiseksi ei vielä tulosta. No, on ainakin varaa syödä jouluruokaa. Voi että mulla tekee mieli graavikalaa, kinkkua, sinappia, laatikoita... Muutama päivä...
  18. H

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Kelle piti laittaa viestiä, jos haluaa sinne fb-ryhmään?
  19. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Eka neuvolakäynti takana :) Tosi mukava terkkari siellä oli vastassa ja kaikki asiat oli kunnossa. Sydänääniä ei kuunneltu, mutta hb ja verenpaine mitattiin ja pissanäyte piti antaa. Ison kasan lukemista antoivat meille mukaan :) Niin ja la vaihtui, nyt 11.6. (listassa 14.6.) Hellioz 8+0
  20. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    rakkaudesta äiti Voimia sulle! :heart: Täällä ollaan nyt tasan viikko kärsitty pahoinvoinnista. Ajoittain on ihan hyvä olo, mutta heti jos syöminen unohtuu liian pitkäksi aikaa, niin se on menoa. Eilen aamulla tuli maattua liian pitkään sängyssä. Ylöspäästyä heti jääkaapille ja mehukeittoa...

Yhteistyössä