Hakutulokset

  1. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä myös tehty aamulla testi ja menossa dpo 4!! :D :D
  2. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Mut voi poistaa koko listalta. Vauvahaaveet on edelleen menossa. Nyt on vaan tauko paikallaan. Onnea muille ja tsemppiä! :heart:
  3. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Noniin. Täällä menkat melkein viikon myöhässä. Mutta sekaisen kierron takia, en tiedä olisiko pitänyt alkaa nyt, vai eikä tässä kierrossa vain tule taas menkkoja. Ensimmäinen Clomifen-kierto meneillään. Oloja on vaikka muille jakaa. Rintojen kipu hieman hellittänyt, tänään muutaman kerran...
  4. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Huomenta! Täällä ei vielä tätiä näy. Pitäis huomenna tai ke varmaan alkaa. Eka Clomifen kierto meneillään. Oireita on kyllä taas vaikka mitä. Ensin oli nännit kipeät ja nyt on molemmat koko rinnat. Kurkku on aamuisin kipeä, ollut jo kaksi viikkoa. Nenä tukkoinen ajoittain. Molemmilta puolilta...
  5. N

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei! Laitan kanssa tänne vähän tämän kierron tuntemuksia. Clomifen aloitettu tässä kierrossa. Saas nähdä miten menee :) Kp 1 Vuoto Kp 2 Vuoto Kp 3 Vuoto Kp 4 Vuoto Kp 5Vuoto. Clomifen ensimmäinen tabletti Kp 6-9 Clomifen Kp 10-11 Ei oireita Kp 12 Follikkeli ultra, ei erityistä Kp...
  6. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Heips taas pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille haaveilijoille! :flower: Tiukuliinalle isot halaukset :hug: Ansku87 toivottavasti plussa vahvistuu! :heart: Olen tuossa pitänyt hiljaiseloa, lukenut olen välillä, mutta en ole jaksanut kirjoitella. Nyt on takana pari lääkärikäyntiä. Tuo...
  7. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Hei! En ole pariin viikkoon ehtinyt täällä käydä, eikä mitään ihmeellistä ole ollut edes kerrottavaa. Lääkärillä käyty, uuteen kiertoon päästy ja Clomit aloitetaan. Eli mulle voi merkata kp 2/29 . Tästä kierrosta voi tulla aika mielenkiintoinen ja oire rikas, että varoittelen jo näin alkuun...
  8. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Onnea Avantasia! :heart: Meillä menee tämä kierto ihan reisille, miehen reissun takia. Naistentaudeille aika parin viikonkuluttua. Mutta oon niin onnellinen kun viimekierto oli luomu, ei ole ollut varmaan ylivuoteen lääkkeettömiä kuukautisia. Muutenkin olo on miljoonakertaa parempi kuin...
  9. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Tittidiii!! Mun menkat alkoi!! :D En ole ikinä ollut näin onnellinen menkoista! :heart: Meinaan mie en syönyt tässä kierrossa lääkkeitä, eli luomusti alkoivat! Taidan siis ovuloida oikeasta munasarjasta ja joka toinenkk. Siis epäilen näin. Koska nyt tuntui kovaa nipistystä oikealta ja kaksi...
  10. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Oi Saspa! Siellä on haamu!! :popcorn: Toitotaan vahvistumista! :heart: Itellä tuli tänään puhdas nega, mutta en suuremmin pettynyt. Olen niin jo tottunut ajatukseen, että lääkkeellistä apua tässä tarvitaan! Oireita on kyllä ja nyt on Dpo12 ehkä! Varmaksi en sano, voi heittää suuntaan tai...
  11. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Pahoittelut Juliesisko ja Tinttu85 tädin yllättämisestä :hug: Tervetuloa uusille! =) Om: Noniin nyt ollaan päästy jo tähän kierron ihanimpaan ja kamalimpaan vaiheeseen. Toiveet käy kuumina ja pelot myös... Kp 27/28-33. Eli v-lopun aikana ainakin pitäisi alkaa menkat. No en kyllä syönyt...
  12. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Voi pahoinvointi... Tänään kaupassa alkoi tosissaan tehdä pahaa. :x Etsin jo roskista, jos oksu tulee. Tuntuu ällö pala kurkussa ja koko rintaa korventaa ja tekee pahaa. Olen syönyt aamupalan ja heti kaupasta kotiin tullessa, söin jugurtin. Ei apua... Otin aamulla kyllä vitamiinit, mutta ei ole...
  13. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Oo, täällähän on monella jännät paikat! :popcorn: Toivottavasti tärppi käy! Tervetuloa uusille! :flower: Kuinka voi kunto laskea viikossa! Tänään ei juoksemisesta meinannut tulla mitään! Alkoi niin pistää kyljestä ja hengästyttämään. Taisin vielä murtaa jalkapöytäni, kun kompastuin...
  14. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Onnea Heku!!! On kyllä mahtava plussa! :) :heart: |O Molen aivan poikki!! Jatkuva väsymys kausi meneillään! Ei mitään jaksais tehä... Tänään kävin pyörällä vanhempien tykönä ja hengästyin ylämäessä. En ymmärrä... Matkaa on semmonen 5km ja vielä viikko sitten jaksoin juosta melkein tuon verran...
  15. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Lima varoitus! ;) : Oon lukenut, että sperma voi poistua vasta vaikka seuraavana päivänä emättimestä. Että ensin tulee osa ja loput vasta myöhemmin. Ja siinä on mukana myös emättimen omaa limaa. Että ovislimaa on aika hankala havaita... Ja tässä lomalla on kyllä tullut puputeltua joka pv, että...
  16. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Onnea Moulin Rouge!! :heart: Ihanaa! Mulla tulee edelleen limoja! Taas tänään vessareissulla. Oikein kunnon sitkeää limaa. Sitä on nyt tullut vaihtelevasti jo perjantaista asti! Luulin oviksen olleen la, kun silloin oli tasavahvat viivat ovistestiin ja su oli selvästi haalentunut. Silloin...
  17. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Ooh! Nyt on Dpo2 ja on niin raskautunut olo! :D Ei ollut viimekierrossa tällaista. Varma fiilis! Eli pudotaan korkealta ja kovaa! :D Kai tää loma sen aiheuttaa... ;) Mietein vaan tuota ovuloimista peräkkäisissä kierroissa samalta puolelta, kun nyt tuntui taas nipistelyä vasemmalta, niinkuin...
  18. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Onnea plussanneille! :heart: Tervetuloa uusille! :flower: Sydäntähti Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenontakia. :heart: :hug: Om: Taas olen pitänyt pientä taukoa. On niin paljon tapahtumaa tällähetkellä! Työkuviot, valmistuminen häämöttää nurkantakana jo ja oma olotila on ollut...
  19. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Molen taas ihan pihalla mitä täällä tapahtuu!! :D En ole ehtinyt työkiireiden takia lukea. Mutta nyt taas takaisin sorvin ääressä! Tervetuloa uusille! :flower: Ja olen Saspa samaa mieltä! Nyt raskaudutaan koko porukka oikein kunnolla elokuun aikana! Mä ainakin aion!! :p Om: Töitä on...
  20. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällähän on ollut hurjasti tapahtumaa, kun olen ollut poissa muutaman pv! =) Onnea hurjasti plussanneille!! :heart: Stemppiä piinapäivistä kärsiville! :p Om: Täällä alkoi tänään tuhruttaan ruskeaa vuotoa. Mutta näin uskoinkin tämän kierron. Ei ollut mitään raskausoireita! :D...

Yhteistyössä