Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Iloinen etana / 4.7 / 2. / Tays @ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @leinikin / 10.7. / 2. / HUS...
  2. N

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Moi! Ehkä uskaltais jo mukaan pikku hiljaa 🥰 mie oon 30v ja 3 murunen ois meille tulossa! la 24.7 ja 6+0 menossa tällä hetkellä 🤍
  3. N

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyvät: Aiotko käyttää Physiomer Baby Mist -suihketta jatkossa?

    Varmasti käytämme myös jatkossa! Toimii meijän nuhanenälle erittäin hyvin ja kaikki ollaan erittäin tyytyväisiä tuotteeseen,eli saadaan kaikki kunnon yöunet kun esikko saa nukuttua :)
  4. N

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyvät: Minkälaisia hyötyjä Physiomer Baby Mistin -suihkeen käytöllä on ollut?

    Suihke tosiaan tekee sen että friidalla on sen jälkeen helppo imaista! Meillä ainakin on hengitys paljon helpompaa suihkeen laiton jälkeen. Vaikutus kestää semmoisen 3-4 tuntia. Päivisin tietysti helpottaa jo se kun ulkona nukkuu,mutta öiden pelastus on kyllä tämä suihke :)
  5. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Onnea ultraan kaikille kenellä se on edessä lähipäivinä,toivotaan vain hyviä uutisia! =) Häivähdys ihan loistavia uutisia!! Onnea :heart: =) Vaunuista Meillä myös Emmaljungan Duo edget,ostettiin uutena,maksavat paljon mutta ovat myös kestävät! Ihan loistavat kulkupelit ja vielä...
  6. N

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Meillä suhtauduttiin suhteellisen hyvin suihkeeseen,vaikka sitä tuleekin paljon ja aikamoisella paineella..mutta tuntui auttavan! Illalla suihkautin molempiin sieraimiin ennen nukkumaan menoa ja lapsi nukkui 7h putkeen! Olen erittäin tyytyväinen ainakin näin ekan kokeilun jälkeen! :) Aamulla oli...
  7. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Huomenta mammat =) Täällä on aamu lähtenyt käyntiin suhteellisen hyvin,jos pientä etomista ei lasketa,hyi että mikä olo! No t Luultavasti masussa kaikki on hyvin kun ite ei voi hyvin :D Plussan taisin saada 4+0 testiin,tein suoraan digin kun olin niin vakuuttunut oireista. Saa nähä mitä sanovat...
  8. N

    Ekat raskaus oireet??

    Mä voisin myös kertoa omista oireistani =) Elikkä testasin koska: *Palelin hirveästi varsinkin iltasin! *Nännit turposi tajuttoman kokosiksi *Mahaa kramppaili *itkin ihan omituisista jutuista *Hajuaisti herkistyi,kaikki haisee pahalle! *yskimisen jälkeen aloin "kakomaan" Ja...
  9. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Niccille hurjasti onnea! Ihanaa :) G: Ootteko kertoneet raskaudesta vielä kenellekkään? Itse olen kertonut vaan miehelle,ja ajattelin (jos mitenkään vaan pysytyn! :D ) olla hiljaa niin kauan kunnes joku kehtaa kysyä asiasta! Kun synnytyksestä on tosiaan vaan sen 3kk niin voi jonkinaikaa...
  10. N

    todellinen yllätys vauva

    Täällä myös aikamoinen ylläri ilmoitti tulostaan..esikoinen 3kk ja oltiin kyllä päätetty että kakkonen on tervetullut kun on tullakseen mutta näin nopeasti :O Yhdet menkat kerkes olla synnytyksen jälkeen joten osasin odottaa niitten saapuvan mutta eipä sitten kuulunutkaan ja vahvat viivat...
  11. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    vipelle :hug: ja pahoittelut :'( on: Täällä juilii ilkeesti masusta pitkin päivää ja pahanolon aallot tulee iltaa kohden. Saa nähä lentääkö tässä raskaudessa kertaakaan oksut,viimeksi tosiaan ekan kerran oksensin vasta synnärillä :laugh: Muuten olo ihan loistava (toivotaan ettei ole huono...
  12. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Häivähdys :hug: toivottavasti on vaan harmitonta vuotelua.
  13. N

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Heippa! Me myös mukana. 3kk ikäinen esikoinen joka on tukossa lähes jatkuvasti. Suolatippoja on kulunut paljon sekä nenäfriida on ollut kovassa käytössä,mutta aina se nuha ja röhä vaan palaa :/ toivotaan että tästä olisi nyt apua :)
  14. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heippa,varovasti liityn mukaan! Tänään digiin piirtyi raskaana 1-2vk :heart: =) ja tosiaan..meillä tilanne se että esikoinen on vasta 3kk eli ikäeroa tulisi (jos kaikki menee hyvin..) juuri alle vuoden :D saa nähä miten käy,vähän hurjalta kuulostaa tuo vuoden ikäero,mutta mennään nyt näillä mitä...
  15. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Noniin,mä en kauaa tässä ryhmässä kerennyt olla,nimittäin digi näytti raskaana 1-2 vk :heart: eli meidän pienokaisille tulisi vähän päälle 11kk ikäeroa paljon tsemppiä kaikille ja toivotan plussatuulia teille! =)
  16. N

    Vauva Haaveissa 2013

    Noniin,mä en kauaa tässä ryhmässä kerennyt olla,nimittäin digi näytti raskaana 1-2 vk :heart: eli meidän pienokaisille tulisi vähän päälle 11kk ikäeroa paljon tsemppiä kaikille ja toivotan plussatuulia teille! =)
  17. N

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Noniin,mä en kauaa tässä ryhmässä kerennyt olla,nimittäin digi näytti raskaana 1-2 vk eli meidän pienokaisille tulisi vähän päälle 11kk ikäeroa paljon tsemppiä kaikille ja toivotan plussatuulia teille!
  18. N

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Noniin,mä en kauaa tässä ryhmässä kerennyt olla,nimittäin digi näytti raskaana 1-2 vk :heart: eli meidän pienokaisille tulisi vähän päälle 11kk ikäeroa =) paljon tsemppiä kaikille ja toivotan plussatuulia teille!
  19. N

    Vauva Haaveissa 2013

    postimerkki ja annamay plussatuulia kovasti sinnepäin :whistle:,toivotaan parasta! BDU mulla ei ollut pahoinvointia ollenkaa koko raskauden aikana! Ekat ja ainoat oksut lenis synnärillä :laugh: Mutta muuten raskausaika oli suht.helppo täällä päin! rv30--> alko hirveät liitoskivut ja...
  20. N

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Toiseen galluppiin : Minä olen myös yksin esikoisen kanssa, joka on 2,5kk tässä pikku hiljaa,ja toista siis yritetään :) apua saan harvoin keneltäkään,mies paljon töissä ja molempien vanhemmat töissä niin ei siinä oikeen ketään jää..mutta tähän asti on ollut helppo vauva KOPKOPKOP,nukkuu öisin...

Yhteistyössä