Hakutulokset

  1. R

    Kuinka vieroittaa vajaa 2v yöllisestä maidosta?

    Hei, mä vieroitin meidän pojan yömaidosta laimentamalla maidon vedellä. Ekana yönä 3/4maitoa ja 1/4 vettä, tää meni vielä hyvin alas. Sit seuraavana yönä puolet ja puolet, joka upposi kans. Sit 1/4 maitoa ja 3/4 vettä, tätä poika makusteli pitempään eikä juonut enää paljoakaan. Sivuhuomiona...
  2. R

    1,4 vuotiaan aamiainen

    Mitä tuommonen puolitoista vuotias nassikka vois muuta syödä aamiaiseksi ku puuroa? Puuro ei uppoa lainkaan.
  3. R

    "harjoituskappaleen" kanssa ongelmia

    Poika on ollu pullolla alusta asti. Tuntuu et kun mä otan sen yöllä syliin kun mies menee lämmittään maitoa (todella jyrkät portaat, en lähde puoliunissani niitä pojan kanssa menemään alakertaan) ni se kehrää sellasta kiukkuitkua siihen asti et isä tuo maidon ylös. Ei siis rauhoitu ainakaan mun...
  4. R

    "harjoituskappaleen" kanssa ongelmia

    Masuilijaa, kerrotko tyhmemmälle et kuinka tuo yömaito jätetään pois? Poika syö aika huonosti päivällä niin en ole yömaitoa hennonut jättää pois vielä. Poika syö ehkä desin puuroa iltasella ja maitoa päälle, ei tuolla määrällä aamuun nukuta ja suu ei aukea enemmälle puurolle. Muutettiin...
  5. R

    "harjoituskappaleen" kanssa ongelmia

    Meidän poika on 13kk ja kun jätkä täytti vuoden, hän alkoi heräillä yöllä enemmän. Aikaisemmin oltiin menty kahdella yösyötöllä, nyt niitä saattaa olla neljä (tosin ei kaikilla syö paljoa) Emme asu Suomessa, joten neuvolan kultaiset neuvot eivät auta. Illalla nukkumaan menokin on...

Yhteistyössä