Hakutulokset

  1. K

    Toukokuiset 2019

    Laitoin viestii yveellä
  2. K

    Hei! Laitoin kyl viestiä jo nunnulillekin, mutta jos sun kautta pääsis nopeemmin faceryhmään Mä...

    Hei! Laitoin kyl viestiä jo nunnulillekin, mutta jos sun kautta pääsis nopeemmin faceryhmään Mä oon siel nimellä Sanni Leikko
  3. K

    Toukokuiset 2019

    Hello! Aattelin tulla päivitteleen vähän. Neuvola on varattu ja se on 18.10. :) pakko oli käydä kurkkiin kiinalainen syntymäkalenteri ja se väitti, et poika tulis :love: vau.fiin versio on ennustanu mun molemmat aiemmat oikein :ROFLMAO: Ei sillä nyt niin välii olis, kumpi tulis... Tytölle mulla...
  4. K

    Toukokuiset 2019

    Mä niin tiedän ton tunteen, mitä käyt läpi! Mä mietin, et onkohan tää terve laisinkaan? Meneeköhän synnytys pieleen? Saanko pidettyä tän kuinka kauan piilossa? Uus työpaikka, miten ne suhtautuu? Miten jaksan lasten kanssa? Miten mies selviää? Jne :eek::confused::( Et vaikka kuinka yritän...
  5. K

    Toukokuiset 2019

    28.5./Kukkurukuu/29/3. lapsi/TAYS Hellurei! Meille tuli tämmönen ylläri ja mies ei oo ihan toipunu vielä... (n)Ehkäpä se kohta pääsee mukaan. Esikoinen on 4,5vee ja kuopus 3vee. Asutaan kasiossa ja meillä on kissa. Mitähän tästä tulee? :ROFLMAO:
  6. K

    Joulukuun tontut -15 *syyskuussa*

    Täälläkin poksuu 29+0 :)
  7. K

    Joulukuun tontut -15 *syyskuussa*

    Heissuli vei! Enpä ole tänne kirjoitellut, kun jossain kohtaa faceen siirryin. Valitettavasti ei kyllä ryhmän kanssa sitten juttu luistanutkaan :/ Nyt kaipaisin vertaistukea kyllä välillä :) Eli mulla on viikkoja nyt 28+5. Kelan tuet on haettu, jo itseasiassa heti, kun sain raskaustodistuksen...
  8. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Täälläkö oli jollain se punkin purena? Kesän huolet: Borrelioosi ja puutiaisaivokuume - Potilaan Lääkärilehti
  9. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Täälläkin käytiin ultrassa! LA siirtyi 30.11!! Saanko mä silti möömöillä täällä? :D
  10. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Kiiruli: Montako viikkoa on täynnä? :) Tuplaonni sinun masussa möllöttää :heart:
  11. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Lukka: Mulla on tuntunu kans jotain pientä ja odotan toista. Sydänäänet kuuluu tosi selkeesti omalla dopplerilla, eli uskon istukan olevan takana! :) viimeks oli edessä. Nyt mulla on viikkoja 11+5! :heart: Oon samaa mieltä seuloista sun kanssa! :)
  12. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Me taas osallistutaan seuloihin. Jos löytyy jotain hälyttävää, niin osataanpahan varautua tulevaan :)
  13. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Geesa: Ohhoh mikä täti! :O Antaisin kyllä palautteen! Meijän neuvola yrittää kuunnella sydänäänet vasta 12+. Ehkä ei neukku osannut hakee vaan ääniä tarpeeks alhaalta? :O Ja just noinhan äitien mieltä helpotetaan... Muutenkin tää alkuraskaus rassaa toisilla mieltä. :(
  14. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    No mut jos se ei vaikuta vauvan kehitykseen kohdussa, niin se on jo tosi lohdullista!! Nyt vaan peukut pystyyn, että kaikki on hyvin! Tutkitaanko sua jotenkin muutaman viikon päästä?
  15. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Ruuvih: Olisiko punkin voinut lähettää tutkittavaksi? Entä pystyosikö sinun verestäsi katsomaan, ettei ole mitään? Kaippa sekin verikokeella selviäisi? :O
  16. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Miks mulle ei oo tullu ilmotuksia täältä? :( Halaus kaikille vauvansa menettäneille :'( Onnea uusille! <3 Mulla oli esikoisesta karseet pahoinvoinnit (tipassa joka viikko kanssa), oli tyttö. Nyt on ollu ihan siedettävät olot. Kaveri povas meille silti tyttöä ;) Mulla on jo 11+1 ja ens...
  17. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Louhi ehdottomasti tämä on paikka missä avautua!! Täällä jaetaan yhdessä ilot ja surut! Oletko harkinnut ultraan menoa yksityiselle? Se oikeasti helpottaa oloa! Minä kävin, koska olin varma, että tämäkin raskaus on oikeasti keskeytynyt keskenmeno ja muutiin käveleväksi hermokimpuksi! Ajattelin...
  18. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Kävin tänään ultrassa ja 9+3 oli viikot koon perusteella :heart: Siellä pikkunen vilkutteli ja heilutteli jalkoja :heart:
  19. K

    Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

    Geesa kai annoit pomon kuulla kunniansa?? Tiedän kyllä just kuinka paljon toi voi vituttaa!! :mad: Tosi epäreilua! ON: Vappu on mennyt ihan kivasti :) Ukko ryypiskelemässä nyt, minä kotona nukuttamassa esikoista ja kohta tulee PIZZAA! Jee! Mä olin käymässä samoissa bileissä, kun ukkokin ja...
  20. K

    Joulukuun tontut -15

    Heeeiippaa!! :) Pahoinvointirannekkeet ei mulla toimineet ollenkaan viime raskaudessa. Onnea plussanneille ja jaksamisia ja halauksia sitä tarvitseville! ON: Sain tänään sydänäänet kuuluun kotidopplerilla!!! Edellisessä raskaudessa meni samanlailla ja kun tästä pieni lähtee liikkuun, niin...

Yhteistyössä