Hakutulokset

  1. S

    Lapsen leikkauksen kokeneet vanhemmat!

    Opiskelen viimeistä vuotta lähihoitajaksi ja teen lopputyönä ystäväni kanssa eräänlaisen "selviytymisoppaan" kirurgiseen operaatioon joutuvien lasten vanhemmille. Keräämme tähän työhön tarinoita vanhemmilta, joiden lapsi on ollut leikkauksessa ja näitä tarinoita tai osia niistä käytämme oppaan...
  2. S

    Jälkivuodosta

    Hei! minulla oli lääkkeellinen tyhjennys 4.8 ja jälkivuoto on nyt vasta pikkuhiljaa loppunut. Paitsi että edelleen tulee silloin tällöin pientä tuhrua, onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ärsyttää kun ei vieläkään voi olla ilman pikkuhousunsuojaa/sidettä.
  3. S

    Luottamus meni

    Mitä teen? 15-vuotinen avioliitto menossa nurin. Mies ollut uskoton. On vielä uskomattoman typerä, että oli kuvannut sitä #&%?$!* ja jättänyt kuvat tietokoneelle. Vai oliko tahallista, ehkä halusi jäädä kiinni. Nyt vakuuttaa, että on tehnyt virheen ja haluaa jatkaa. Mitä teen? Otanko lapset...
  4. S

    nuoret turkulaiset äidit

    Hei kaikki nuoret äidit Turusta!äiti 22v ja lapset 3v sekä 1v etsivät uusia kavereita B) perheeseen kuuluu myös isi 22v ja kissa.ota yhteyttä tekstiviestillä,sillä sähköposti ei juuri nyt toimi. :( toivon,että olet mukava ja osaat puhua muustakin kuin lapsista! :D txt 041 5350896
  5. S

    äidinrakkaus

    Minulla oli ihan normaali synnytys ja sain lapsen heti rinnalleni mutta ei minulle mitään hirveetä rakkauden tunnetta tuota pientä ihmisen alkua kohtaan tullut (lähinnä halusin hänet pois siitä). Tuntui lapsonen vaan ihan oudolta ja vieraalta. Nyt poika 3,5 kk ja rakastan häntä ihan...
  6. S

    Liian lyhyt odotus

    Hei, Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että raskaus loppuu kesken?? Odotan toista lastani, rv37 ja tuntuu siltä, että raskaus ei ole edes vielä kunnolla alkanut ja kohta pitäisi mennä jo synnärille ponnistamaan! Kauhistuttaa! Ei ole kertakaikkiaan ollut aikaa nauttia mahasta ja vauvan...
  7. S

    Tupakasta!

    Vaikuttaako raskauden aikainen tupakointi siihen että lapsi on melko useasti nuhassa vielä vuodenkin ikäisenä? Minun mielestä ei vaikuta...mitä mieltä muut?
  8. S

    Vellejä äidinmaitoon?

    Oletteko tehneet vellejä äidinmaitoon? Mulla olis pakkasessa paljon äidinmaitoa ja vauva on kohta velli-iässä. Maidot alkaa mennä kohta vanhaksikin, enkä haluaisi viemäriinkään heittää... Olisiko ohjeita?? :snotty:
  9. S

    Vauvakuumeilijoita meilikamuiksi...

    Olen 20.vuotias avoliitossa asusteleva vauvakuumeilija! Etsin uusia mailikamuja piristämään päiviä kun mies ajelee rekalla pitkin suomea. Laita meiliä tulemaan osoitteeseen suppana-84@suomi24.fi
  10. S

    turun nuoret äidit!!!

    HEIPS turun hirvensalon nuoret äidit! =) 21v äippä ja kaksi tytöntylleröä sekä isukki etsivät kavereita nuorista lapsiperheistä!! B) tekstaa numeroon 041 5350896!! :)

Yhteistyössä