Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Anteeksi, kun kyselin fb-ryhmästä uudestaan. En tuolla ketjun etusivulla jostain syystä huomannut sitä ohjetta, miten ryhmään liitytään. Joo, olisi vähän tarkemmin pitänyt selata tekstiä ja avata ihan tietokone, että näkisin paremmin kuin tästä kännykän näytöltä. fb:ssa kirjoittelu on niin...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moikka taas! Vielä noista fb-ryhmistä. Mistäköhän johtuu, kun en löydä "Elovauvat 2014" ryhmää sieltä? Tarkoititko Peppi, että sieltä fb:n ryhmän etusivulta löytyy tietos liittymisestä? En saa kännykällä muutettua tekstin väriä, mutta jos tämä huomataan niin mulle saa vaihtaa iäksi 33 v...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Ajatuksia tulee tällain pätkittäin ja kun on kerrankin aikaa kirjoittaa (sairauslomalla) niin, Äitiysvaatteet:Mulle on vielä mahtuneet kaikki tavalliset vaatteet. Ihan kireimmät farkut ei enää kyllä mene päälle, mutta äitiysvaatelaatikkoa en ole vielä kaivanut varastosta esiin. Iltaisin...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Sokerirasituksesta piti vielä lisätä, että mua ei ole sinne koskaan laitettu. Ei ole itse asiassa koskaan ollut neuvolassa koko asiasta edes puhetta. Nyt on ikääkin jo yli 30, mutta meneeköhän sitten niin, että nyt ei iän puolesta enää laitetan kun sokereiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmia...
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Heippa vaan! En ole käynyt kirjoittelemassa tai edes lukemassa vähään aikaan, eikä täällä kyllä perässä pysy, jos on taukoa :) Itse pidän fb:a paljon helpompana, kun käytän kännykkää. Sinne paukahtaa aina ne ilmoituksetkin, kun joku on kirjoittanut sivustolle. Lisäksi tämä sivusta tuntuu...
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moikka! Uskaltaudun minäkin vihdoin kirjoittamaan. Eka neuvola takana muutama viikko sitten ja np-ultra on tulevana keskiviikkona. Laskettu aika on 26.8. Tällaisilla tiedoilla voisi lisätä listaan: Manssu / ikä 32 v. (synttärit tosin parin viikon päästä) / 3. lapsi / TAYS. En ehtinyt lukea...

Yhteistyössä