Hakutulokset

  1. H

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Mahtavaa joulunodotusta kaikille! Täällä ollaan ihan joulutunnelmissa, kuusi koristeltu ja Elsellin tavoin kynttilöitä lisäämällä ja valoja himmentämällä joulusiivous hoituu kuin itsestään. Kaikki lahjat hankittu ja paketoitu. Tänään alkoi pitkä joululoma, aivan mahtavaa! :) Mitenkähän...
  2. H

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Ihanan aktiivista porukkaa täällä! Päivittäin käyn lukemassa ja aina on tullut tekstiä hurjan paljon. :) En varmaan muista puoliakaan mihin halusin kommentoida mut katsotaan mitä tulee.. Minkälaisilta ne repäsykivut tuntuvat? Mä luulen, että mulla on ollu niitä, mut tiedä sitten kun ei oikein...
  3. H

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Heippa kaikille! Eipä oo tullu kirjoteltua varmaan viikkoon mutta ahkerasti olen kyllä joka päivä lukenut teidän juttujanne. Olen vähän laiska kirjoittelemaan kun tällainen palstailu on mulle ihan uutta mutta saan kyllä paljon irti myös pelkästään lukemalla teidän juttuja. :) Täällä on nyt...
  4. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    MiiJane76 Mulla kuuluu kans dopplerilla aika lailla samasta kohtaa kun Neminkalla. Tänään neuvolassa tosin siellä liikuttiin niin kovasti että aina hävis ääni välillä:) Viimeks kuuntelin kotona 10+6 ja aika helposti kyllä kuulu
  5. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Heipsan kaikille! Onneksi ei ole tullut huonoja uutisia tähän pinoon vaikka montaa onkin säikäytelty.. Täällä käyty nt-ultrassa tiistaina ja siellä se pikkune liikku ja möyri niin julmetusti. Mä tosin kuvittelin sen liikkumisen johtuvan siitä vehkeestä millä katseltiin mutta mies ja...
  6. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Ihanaa viikonloppua kaikille! :) Niin ne viikot vaan etenee, vaikka välillä tuntuukin että aika mateleen kun odottelee jotain tulevaa.. Täällä kuunneltiin eilen kotona dopplerilla ja löytyikin heti, tosin nyt oli vähän helpompi alkaa paikkaa etsimään verrattuna ensimmäiseen kertaan. Tiistaina...
  7. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Täälläkin ollaan vielä mukana, päivittäin olen kyllä lukenut mutta niin rättipoikkiväsynyt että mitään en ole jaksanut kirjoitella.. :( vaelimerkki, todella kurja että kohtasitte surullisia uutisia, nyt paljon voimia ja tsemppiä tulevaan! :hug: tiuhti_ Melkoinen yllätys varmaan teillä...
  8. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Juu osasit Terese hyvin selventää! En mä noin tarkkaan niitä kirjasia lukenut. Olenpahan taas asiaa fiksumpi! :) Täälläkin nt-ultra varattiin neuvolasta ja tosiaan etukäteen pitää käydä niissä verikokeissa. Ei täällä varmaan edes itse sais ultraa varattuakaan kunnalle.. Onpa kurjaa jos itse...
  9. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Voi ihmisen mieltä... Tilattiin kotiin doppleri käytettynä ja yritettiin sitä eilen ensimmäistä kertaa käyttää.. Pitkän etsinnän jälkeen se löytyi, se tällä hetkellä ihanin ääni maailmassa, pienen syke, joka niin vinhaa vauhtia löi. Kyllä mieli huojentui kaiken huolen jälkeen. Nyt voi taas...
  10. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Aamulla sain hirveen itkupelkokohtauksen sen lauantain takia, vaikka eilen päätin että yritän ajatella positiivisesti... Sain jotenkin soitettua neuvolaan ja itkin sielläkin puhelimeen. Täti kyllä kovasti vakuutti, että koska kipukohtaukset oli menny ohi eikä niihin liittynyt minkään sortin...
  11. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Nyt yritän olla murehtimatta liikoja, vaikka sisällä mieltä eiliset kivut kaihertaa... Soitan huomenna neuvolaan ja katotaan mitä täti siellä tuumaa.. Kuinkahan helposti sitä pääsee kunnalliselle ylimääräiseen ultraan, jos sanoo että on ollu kovia kipuja mutta ilman vuotoja.. Mitäs kaikkea...
  12. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Tänään viikot 9+0... En oikein osaa kuvailla missä kipu tarkalleen oli kun en tiedä miltä sellainen kohdussa oleva kipu tuntuu. Kipu oli navasta alaspäin ja sellasta kouristavaa... Mulla on kyllä ollu joskus aikaisemminkin vastaavia kipuja menkkojen aikaan mut nyt tietysti huolettaa enemmän...
  13. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Tänään on ollu ihan karmea päivä... Puolen päivän jälkeen alkoi niin hirveät mahakivut että en pystynyt tekemään yhtään mitään. Kipu oli aivan järjetöntä ja tuli sellaisina ihmeellisinä aaltokramppeina. Istuin vessassa ja makasin vessassa, ryömin ympäri lattioita. Pelotti ihan kauheasti mutta...
  14. H

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Nyt et kyllä luovuta Naapurin tyttö etkä jätä asiaa tohon. Ja pitää muistaa että viidakkorumpu on aika tehokas keino, jos sellaista haluaa hyödyntää.. Ei terve mitä toimintaa!! Mullakin se gyne näki, että olin ovuloinu molemmilta puolilta ja sen takia on ollu melko pienestä kiinni ettei ollut...
  15. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Hienoa että sait hyviä uutisia evamaria82 :flower: Täällä on käyty ekan kerran tänään neuvolassa, ihan mukava täti oli. Eipä mitään erikoista ollut, kaikkea yleistä kyseli ja varattiin ultra/lääkäriaikaa. Tänään aamulla olen sitten minäkin istunut vessan lattialla ja yökkinyt, mitään ei...
  16. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Täällä vähän sama ongelma kuin ToinenToiveissa, oon tosi huono noissa syömishommissa. Olen kyllä lukenut vaikka mitä sivuja siitä mitä saa syödä ja mitä ei mut ei meinaa oikein syöpyä mieliin käytännön tasolla. Oon kehittänyt itelleni hirveen stressin siitä että syön ihan varmaan koko ajan...
  17. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    rakkaudesta äiti paljon voimia!ei voi tietää kuinka pahalta tuntuu, kun ei ole itse koskaan kokenut. Kuvittelen vain.. :'( Jaksamista sinulle ja toivottavasti plussatuulet kääntyy pian uudelleen sinnepäin :hug: Kaikille muillekin menetyksen kokeneille paljon voimia...
  18. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Heippa kaikill! Meikäläinen on ollut täällä nettipimennossa pari päivää muuton takia mut taas mukana kuvioissa. Tällä puolella minäkin ajattelin jatkaa enkä ainakaan toistaiseksi halua facen puolelle liittyä. Tänään on käyty varhaisultrassa ja siellä pienen pieni ihme näkyi. Itse makasin...
  19. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    senisipe ja suspala paljon jaksamisia ja toivotaan pikaista uutta plussaa molemmille!:hug: Eilen tuli laput neuvolasta, lähinnä ne oli vaan sellasia esitietolomakkeita missä kysyttiin kaikkea mahdollista taustasta. Mulle on aina tosi vaikea muistaa mitään vuosilukuja mitä millonkin tapahtunu...
  20. H

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Onpas meitä tullut taas paljon lisää. Paljon onnea kaikille plussanneille! Tekstiä tulee tänne niin paljon että ei millään muista kuka sanoi ja mitä kun on parin päivän viestit lukenut =) Jollain oli jo melkoinen masukuva, sitä voi jo olla vähän haastavaa peitellä. :) Melkoisen...

Yhteistyössä