Hakutulokset

  1. A

    Hoidot jatkuu 2012

    Eli vaihtelevia tuntuu nuo lugeohjeistukset olevan... Mulla menee nyt siis tuo 200mg x3 ja ohjeen mukaan pitäis alkaa vähentää pariksi päiväksi 200mg x 2 ja sitten vielä muutama päivä 200 mg x 1. Nyt on edessä viikonloppureissu, enkä päässyt enää klinikalle läpi, joten taidan mennä vielä...
  2. A

    Hoidot jatkuu 2012

    Aivan mahtavia uutisia Miles ja Sannuliinu, lämpimät onnittelut :heart: Mulla ei myöskään veritestiä tiedossa ja samat pelot pyörii päässä kuin Sannuliinulla, mutta koitan ajatella positiivisesti ja ottaa päivän kerrallaan (tai tunnin tai minuutin...). Tajusin vasta nyt, että klinikan...
  3. A

    Hoidot jatkuu 2012

    Hienoja uutisia TanZZZku ja nuppuska, onnea! Annabell-77, tsemppiä välikiertoon. ON: rohkaistuin sittenkin tänään testaamaan pp14 ja testi näytti suureksi ihmetykseksi plussaa! En millään uskaltanut sitä edes toivoa, sillä muutamana päivänä on alavatsalla vihlonut vähän väliä aika...
  4. A

    Hoidot jatkuu 2012

    Onnea Linnea! Toivoja74 ja simpli - pahoittelut negasta! Luge annoksista oli puhetta, mulla on aina määrätty 3x200 mg. Sekä punktion jälkeen tuoresiirrossa, että lääkkeellisessä PASissa. Ilmeisesti noissa määrissä tuntuu olevan jonkin verran eroavaisuuksia... miksiköhän? miles - voimia...
  5. A

    Hoidot jatkuu 2012

    miles :hug: Kyllä teilläkin on kivinen tie, voimia!
  6. A

    Hoidot jatkuu 2012

    TanZZZku, minäkin komppaan muita siinä, että noi alkuvaiheen vuodot ovat tosi yleisiä. Mutta ei se niiden yleisyys tee niistä yhtään sen mukavampia.. Toivotaan parasta! Voi Sannuliinu, kovasti jaksamista:hug:! miles, toivottavasti olet saanut tulokset. Nellikaneli, tervetuloa...
  7. A

    Hoidot jatkuu 2012

    Pitkästä aikaa taas linjoilla... Viimeiset pari viikkoa ovat olleet sellaista tunteiden vuoristorataa, että pää ei ole meinannut pysyä perässä. Mullahan piti olla lääkkeellinen PAS lokakuun puolessa välissä, mutta niinhän siinä kävi, että viimeinen huurunenä ei selvinnyt sulatuksesta. Vaikka...
  8. A

    Hoidot jatkuu 2012

    Vieläkö yksi uusi piinailija mahtuu mukaan? Olen tähän mennessä seuraillut tätä keskustelua varovaisesti taustalta, mutta nyt ajattelin rohkaistua ja pistää omankin lusikkani soppaan. Itsellä taustalla yritystä neljä vuotta, saldona yksi luomuplussa pari vuotta sitten, joka meni kesken vk9 ja...

Yhteistyössä