Hakutulokset

1. E

Te, joiden lapset eivät saa jouluna toivelistaltaan MITÄÄN, voisitteko kertoa miksi näin?

Meidän perheessä tapana on että ei jaeta joululahjoja ja näin on piste.
  2. E

Tontun jälkiä takapihalla

Näin se joulu tulla jollottaa ja ihmisten päät sekottaa. Vielä en oo uskaltanut joulu kaupoille suuriin marketteihin vaan on sekin päivä koettava vielä.
  3. E

Tontun jälkiä takapihalla

Lapsonen tuli ulkoa sisälle punaisin poskin ja sanoo :"Ämmä ämmä takapihalla pienen miehen jälkiä. Kenkän koko luokkaa ykkönen." Mie laiton lapsen mukaan makkaraleivän tontuille syötäväksi ja klökijuomaa ryypättäväksi. Toivottaa että maistuupi. Kivahan tonttuloita olis sisällekkin pyytää, vaan...
  4. E

Ostatko lapsellesi eka joulukalenterin

Näin on täälläkin asiat aina ollut, mutta ajat muuttuneet, niin ei tiedä mikä nyt on nuorison keskuudessa "in".
  5. E

G: Parasta päivässsäsi?

Parasta päivässäni tänään oli, kun minun ei tarvinnut aamu navettaa mennä hoitamaan, oli kerrankin toinen tekijä siihen. Heräsin sitten kuitenkin leipää leipomaan aikaisin ja hyvää tuli, vaikka itse sanonkin. Sadetta pidellyt koko päivän, se harmittaa minua vietävästi..
  6. E

keksiviikon KUVAPINO. aihe vapaa!

Siellä pikku isäntä itse istuu syöttö tuolissa ja katsoo: Tämäkö se on nyt minun paikkani, minun oma valtaistuimeni?
  7. E

Ostatko lapsellesi eka joulukalenterin

Meillä tuli tyttö kotiin ja sanoo: Nyt äiskä ostettava marraskuulle oma joulukalenteri, näin on kaverinkin kotona. Minä kaverin äitille soittamaan enkä soa kiinni. Onko tämä asianlaita, pitääkö olla eka joulukalenteri ennen varsinaista joulukalenteria?
  8. E

Asia koskee lehmä ihmisiä

Hei Ultramariini Hei sinulle meah! Kiitos vastauksistanne. Minulle kelpaa kaikki juttu seura en kaihda kaupunkilaisia. Terve tuloa maaseudun rauhaan rentoutumaan. -P
  9. E

Hei! Vastauksia ei kuulunut. Luulen että maatyöläiset ovat nukkumassa,kun se herätys on kukon laulun aikaan sitten kello 6.00 Itsekkin sammutan tietokoneen ja valot ja pistän tuohon pitkäkseni. Tavataan joku toinen päivä paremmalla ajalla. Hyvät yöt kaikille ja unta nassuun,sitten taas aamulla...
  10. E

G: Parasta päivässsäsi?

Terve! Meidän päivässä parasta oli nähdä uuden sonni vasun syntymä. Toivotaan sonnille hyviä perintö tekijöitä, sonni poika saa jatkaa toisessa navetassa elämän uraa siitossonnina. Terveiset Pirre
  11. E

Terve naiseen/ terve mieheen! Tässä pirtsakka etelän tyttö pohjosen kautta Keskisuomeen koukannut emäntä ihminen kirjoittelee netin ihmeellisessä maailmassa ja on rekisteröitynyt tänne. Erikois terveiset kaikille muille maatyöläisille niin isännille ja emännille ja teille esitän kysmyksen...

Yhteistyössä