Hakutulokset

  1. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Onnea vauvautuneille! <3 Mä en oo rasvaillu mtn kummastakaan. Yhtään raskausarpea ei tullu. Ekasta lapsesta kaks tikkiä alakertaan (3,6kg 50cm) ja nyt ei yhtään (4kg 47cm) et eipä se koko kerro tosiaan koko totuutta :) Meillä 8 pvän ikäinen tyty täällä jo. Raskauskilot on lähteneet kaikki...
  2. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Kiitos kaikille ja nyt kun luin ton mun "synnytyskertomuksen" ni olipa sekava mut ehkä siitä selvän sai :D 37+2 siis syntyi. Ja pirskatti. Luulin jo päässeeni helpolla mut jälkisupparit iski kunnolla vasta nyt </3 Jos tuuri käy ni huomenna päästään kotia. Toivotaan parasta :)
  3. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Täältäkin omaa napaa! Cytotecin kiusailut sitten hyytyivät yöllä. Aamulla puhkaistiin kalvot ja siinä sitten kärvisteltiin osastolla siihen asti et alko tulla ikävä kivunlievityksiä. Saliin mentiin 14.30 maissa ja jatkettiin ilokaasulla (joka ei vienyt kipuja mut autto keskittämään ajatukset...
  4. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Livekuulumisia osastolta! Yks annos cytoteccia takana. Käyrillä makoillaan ja suppareita piirtyy hitaasti mutta varmasti. Kohta varmaan tarkastetaan tilanne kun lääkäri tulee käymään.
  5. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Ihanaa nyt niitä vauvoja tulee! Onnea vauvautuneille! <3 Meillekin tulee tällä viikolla. Käynnistettynä kylläkin, toisinko ite olin ajatellu, mut perjantain painoarvio 3,8kg (36+4) ni olis laskettuna varmaan 4,5-5kg. Ei ole pää vielä ihan mukana tässä kun olin psyykannu et yli menee ja ainakin...
  6. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Vielä ehtii, poks 36+0! Päivittelen samassa et tänään myös toiset kaksoset, tällä kertaa pojat syntyneet :) Crocukselle tsempit, noro on kauhee D: Terkuin, Simppu ja pikkumuru
  7. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Mein mietintöihin sen verta, että viime viikolla on syntynyt ainakin yksi pieni tytöntyllerö ja eilisen aikana kaksostytöt :) Että ollaan syyskuisetkin aloitettu tosiaction! Mulla on itellä 15.8. seuraava ultra, jossa varmaan päättävät myös mahd. käynnistyksestä kun isoa povaavat. Saas nähdä...
  8. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    POKS 35+0. Tänään saatu ultrassa painoarvioksi 3485g. Esikoinen synty 40+1 3630g et jos jollakin tullut pientä painoarvioo ni meiltä löytyis vähän ylimääräistä jakoon! :D Ai kauhee minkä kokonen tuo tulee sitten laskettuna olemaan, jos siis päästävät sinne asti. Mua ei onneks supparit oo...
  9. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

    Heipähei pitkästä aikaa täältäkin suunnalta! En voi vieläkään käsittää, että on jo elokuu ja että ens kuussa meillä on vauva talossa! Aika on mennyt todella vauhdilla taaperon kanssa kotona ja välillä vähän opiskellenkin, kun otin kesäksi yliopistosta omaa aikaa kahen lapsen välissä, kun en ole...
  10. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Ilokarpalo, Lansinoh on paras tissirasva. Sitä ei tarvi pyyhkiä pois imetysten välissä ja hoitaa hyvin :) Itse imetin esikoista kahta päivää vajaaksi vuoden ikää eli lopetin huhtikuun 23. Lopussa alko tissit oleen raskauden puolesta jo aika herkillä niin hyvin mielin lopetin. Alunperin...
  11. S

    Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

    Rauraulle kiitokset pinosta! Mulle voi muuten lisätä tuonne poikaolon ja tyttölupauksen kun on jäänyt :) Mä oon niin huonosti täällä nyt käynyt. Esikoisen aikaan pysty täälläkin roikkumaan, nyt kun on taapero kotona ni tuntuu et aikaa ei oo mihkään. Silti repäsin ja otin elokuuhun asti...
  12. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa, Kuulumisia täältä suunnalta. Tänään poks 20+0 eli jo half way there! Rakenneultra oli jokunen päivä sitten ja tyttöä veikkailtiin (perjantaina 1v!) isoveljelle kaveriksi. Pojalle olisi ollut nimi. Nyt pyöritellään ja makustellaan tyttöjen nimiä. Kaikki on mennyt hyvin...
  13. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    POKS 15+0 ! Aika rientää kauheeta vauhtia. Muutoin ei oo ihmeempää päiviteltävää. Olot on pysyneet hyvänä ja maha puskee hiljalleen etiäpäin :) Hankintoja so far on tehty zero. Ehkä sitten kk päästä rakenneultran jälkeen voin reipastua silläkin saralla. Nyt odotellaan vaan että tää kylmyys...
  14. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Kapuh lisäätkö mut fbseen, laitoin yv. Ja mun pitäny jo pitkään laittaa et lasketun voisi päivittää 9.9. Tulipa tänään vahvistus siihenkin :)
  15. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    IMG-20140304-WA0000 - Aijaa.com Omaa napaa sorry, nähtiin viimein meiän matkustaja muutakin kuin viivana pissatikussa. Olo on onnellinen ja naamalla on naantalin aurinko. Linkissä kuvaa <3 Ultraaja oli ihana, selitti samaan aikaan kun ultrasi ja saatiin yllätykseksi 4D kuvaakin. Tänään poks...
  16. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Mulla tuli tosta mminin tekstistä mieleen ku luettiin esikon aikana joku juttu tosta asiasta ja sen jälkeen mies aina toitotti että ei ole väliä kumpi tulee, kuhan poika on terve :D No, poika sieltä tuli mut molemmat olis ollu yhtä toivottuja. Kai siinä on se että oma sukupuoli on itselle...
  17. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Heipat täältäkin! Kiitos Fritangille uudesta pinosta. Täällä kuumotellaan np-ultraa joka on ylihuomenna, vihdoin! nimim. tänään 12+5 Onko kellään muulla ollut päänsärkyä? Mulla jomottaa ohimoa ihan törkeesti nyt kolmatta päivää, tänään mentiin sen rajan yli et oli pakko ottaa särkylääke...
  18. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Poks 12+0 ja sen kunniaksi tänään esikon neuvolassa löydettiin junan puksutukset ja saatiin yks potkukin anturiin. Hyvillä mielin ultraan viikon päästä kun on muutakin todisteena kun kuva hailakasta pissatikusta <3 Vähän olen kateellinen teille ultrassa jo käyneille. Ostin tänään myös rautaa...
  19. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Heelou! Eilen poksui 11 neuvolanlaskurin mukaan. Np-ultraa odotellaan vielä pari viikkoa, huoh. Asunnosta: Meillä 70m2 kolmio. Eli kyllä tänne nelistään mahdutaan, ongelmallisin osuun on kolmas kerros ja hissittömyys, kun on pienkerrostalo. Mut kerran se kirpasee juosta noita kahden...
  20. S

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Tässä vielä HUOMHUOM! Muille hoitovapaalta äippärille jääville, joilla työpaikka odottamassa: Tärkeä päätös äitiysvapaasta: ”Ei mitään tulkinnan varaa” | Uusi Suomi

Yhteistyössä