Hakutulokset

  1. Luis

    Kaksplus KERHOT!

    Mistähän löytyy nuo Kerhot tällä hetkellä? Olen siellä kirjoitellut ja nyt ei mitään hajua, että mistä sinne pääsee?
  2. Luis

    Nitro-laastari hedelmöityshoidossa

    Hei! Onko kokemusta Nitro-laastarista hedelmöityshoidossa? Milloin aloitettiin ja kauanko käytettiin? Oliko kovaa päänsärkyä? Meillä tarkoitus kokeilla PAS:n yhteydessä eli laastarin kiinnitys tunti ennen siirtoa ja sitten seuraavana päivänä toinen. Näin ainakin ymmärsin.
  3. Luis

    PCO ja lapsettomuus

    Hei! Kaipaisin onnistuneita tarinoita raskautumisesta PCO:n kanssa. Onnistuiko luomusti vai hoidoilla (millä)? Oletko hoitanut PCO:ta VHH-dieetillä? Entä onko käytössä ollut Metformin? Ja millaisia kokemuksia muista ravintolisistä mm. D-vitamiini ja berberiini? Kiitos etukäteen kaikille...
  4. Luis

    PAS ja flunssa

    Mulla on nyt aivan kauhea flunssa päällä, päätä särkee niin, että se räjähtää kohta ja samoin poskipäitä nuhan vuoksi. Meillä pitäisi olla alkionsiirto muutaman päivän päästä ja olen sen vuoksi vältellyt särkylääkkeitä. Nyt ei enää pysty! Mitä särkylääkkeitä voi ottaa?
  5. Luis

    Hormonidieetti

    Oletteko lukeneet Kaisa Jaakkolan Hormonidieetti - kirjan? Oletteko toteuttaneet ohjeita käytännössä? Millaisia kokemuksia? Laitoin juuri kirjan tilaukseen =)
  6. Luis

    Endometrioosi + välivuodot_hoitokiertojen vaikutus?

    Hei kaikki endometrioosia sairastavat! Itselläni on tuhruvuotoa yleensä ovulaatiosta kuukautisiin ja epäilen sen syyksi endometrioosia. Diagnoosia en ole saanut ja laparoskopiaankaan ei lähetettä herunut. Turhuvuotojen syytä ei ole pystytty selittämään. Kysyisinkin nyt: Te, joilla...
  7. Luis

    Inseminaatio 2014

    INSSILÄISET 2014 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Esikko83……….3.IUI…......tammikuu?....…....g+pr+l…….......selitm. Jenett............3.IUI........tammi-helmikuu....pu+pr+l.........selitm. Tähtisilmä*......4.IUI......tammi-helmikuu….....pr+l.........selitm...
  8. Luis

    Helille: Tiputteluvuodot ja lapsettomuus

    Hei Heli, Olemme 30+ pariskunta ja yrittäneet lasta kohta 2 vuotta. Olemme julkisella puolella hoidoissa. Takana on neljä Clomi-kuuria, yksi inseminaatio ja nyt 2. inseminaatio peruuntui viikonlopun vuoksi (mukana silti lääkitys Gonal-F + Pregnyl ? lugesteron). Miehelläni on joskus nuorena...
  9. Luis

    Kuukautisgallup

    Olen tässä hieman ihmeissäni, kun tällä kertaa kuukautiset on ihan erilaiset, kuin ennen. Normaalisti vuoto siis on tummaa ja hyytymäistä. Se on rusehtavaa tai viininpunaista. Nyt, ensimmäisen inseminaatiokierron päätteeksi kuukautiset on todella kivuliaat ja vuoto on pelottavan...
  10. Luis

    Clomit vs. pistoshoidot - selittämätön lapsettomuus

    Kyselen tässä sellaista, että kuinka moni selittämättömästi lapseton on onnistunut pistoshoidoilla Clomifensyklien jälkeen? Meillä tosiaan selittämätön lapsettomuus ja viimeinen Clomifen -kierto on käynnissä, jonka jälkeen aloitetaan pistoshoidot mahdollisesti yhdistettynä inseminaatioon...
  11. Luis

    Stressi, ahdistus, epätoivo

    Miten ihmeessä te muut jaksatte tätä lapsettomuutta? Olo on niin tyhjä, epätoivoinen ja uupunut ja takana on vasta Clomifen -hoitoja. En kestä näitä loppukiertoja ja tyhjiä raskaustestejä. Epätoivoissaan sitä yrittää käännellä testejä valossa ja varjossa, jos siellä jokin toivonmurunen...
  12. Luis

    LH-huippu ja ovulaatio / APUJA?

    Kyselen mielenkiinnosta, että te jotka tunnette ovulaation, milloin se tapahtuu positiivisen ovulaatiotestin jälkeen? Itse olen huomnnut, että saan vähän tulkinnanvaraisen plussan päivää ennen ovulaatiota. Kun saan selkeän ovisplussan eli tikkutestissä testiviiva kontrolliviivaa tummempi, on...
  13. Luis

    PCO rajatapaukset?

    Löytyykö PCOlaisia, joilla on säännöllinen kierto? Itselläni sellainen on n. 30 päivää, mutta tiputteluvuoto alkaa melkein ovulaatiosta, jonka tunnen kipuna (siis ovulaation). Ultrissa on toistuvasti näkynyt, että toisessa munasarjassa on rakkuloita reunoilla helminauhassa. PCO-diagnoosia en ole...
  14. Luis

    Normaalipainoisen PCO-naisen rasvaprosentti

    Te, joilla PCO on todettu ja olette normaalipainoisia tai hoikkia, onko teillä mitattu rasvaprosenttia? Sanotaan, että ylipainoisilla PCOta voidaan helpottaa painon pudotuksella. Normaalipainoisilla ja hoikilla tästä ei taas ilmeisemmin ole hyötyä. Mutta onko normaalipainoisen tai hoikan...
  15. Luis

    Ovulaation merkit + ovuloimattomuus!?!?!

    Minulla on säännöllinen 30pv:n kierto. Ovulaatio tulee merkkien mukaan kierron keskivaiheilla. Kuukautisia edeltävää tiputtelua minulla on ja se alkaa jo muutama päivä oletetun ovulaation jälkeen ja jatkuu kuukautisiin asti muuttuen jossain kohtaa kuukautisvuodoksi. Olen kuitenkin olettanut...

Yhteistyössä