Hakutulokset

  1. Nella_

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Paljon onnee kaikille hyvistä ultrauutisista! :) Toivottavasti jatkoki menee yhtä nappiin <3 Mulla on ollu koko ajan sellanen tunne, että tää on tyttö. Jo ennenku sain tietää raskaudesta, näin unta että saisin tyttölapsen ja nimiki unessa selvis :) Ja se nimi tytölle tuleeki, jos siis tyttö...
  2. Nella_

    Huhtikuun mammat 2013

    Oon ite kans Joensuusta :D Mites on teillä menny odotus? Aika hiljasta taitaa tässä keskustelussa olla..
  3. Nella_

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Onko teillä muuten millasia kokemuksia ratsastamisesta raskauden aikana? Itse harrastin viime viikkoon asti ratsastusta pari kertaa viikossa, kunnes torstai-perjantai välisenä yönä oli ilmestynyt verta housuihin. Järkytyin aamulla ja varasin ajan kunnan lääkärille, jossa pääsin sitte...
  4. Nella_

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Kerkesin jo tonne edelliseen keskusteluun nää laittaa, kunnes huomasin et ootte siirtyny tänne :D Miutki vois lisätä listaan, oon uus Nella_ / 22v. / 1. lapsi / PKSSK / 21.4 TAI 1.5 (en ole varma, koska kuukautisten mukaan pitäis rv 10+5 eli laskettuaika 21.4, mutta yksityisen lääkärin...
  5. Nella_

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Miutki vois lisätä listaan, oon uus :) Nella_ / 22v. / 1. lapsi / PKSSK / 21.4 TAI 1.5 (en ole varma, koska kuukautisten mukaan pitäis olla 21.4, mutta yksityisen lääkärin ultrassa kun kävin kahdesti, oli raskaus pikkusen "jälessä" kuukautisiin nähden, eli nyt on rv 9+2..)
  6. Nella_

    Huhtikuun mammat 2013

    Täällä myös yksi 22v "tyttönen", jonka laskettuaika on huhtikuussa! :) 9+1 on tällä hetkellä viikkoja. Mulla on ihka ensimmäinen raskaus, joten kaikki on uutta ja ihmeellistä, ja ehkä vähän pelottavaaki :D Ekassa ultrassa kävin yksityisellä rv 5+jotain ja pieni alkio näkyi, mutta ei sykettä...

Yhteistyössä