Hakutulokset

  1. H

    onko sähköposti os

    ..................................................................
  2. H

    onko sähköposti os

    mistä vois tilata kivoja kesä lakkeja
  3. H

    nyt linkkejä

    misssä olis kivoja lakkeja kevääksi ja kesäksi
  4. H

    onko ketään

    :headwall: :headwall:
  5. H

    onko ketään

    joka tietäis paljonko menee pisteitä uudesta fitness & yogurt hiutaleista
  6. H

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Enoni vaimon nimi on Vuokko ja hänen oma sukunimi on Kangas. Varmaan on voitu koulussa kiusata...
  7. H

    Äitit-79

    Joulukuu -79. Tyttö-02, poika-03, tyttö-05 ja tyttö-07. Oulun-läänissä asustellaan.
  8. H

    vesisynnytys

    Olen synnyttänyt Oulaisissa (OAS) veteen 11.1.2007. Olen jokaisen 4 lapseni synnytyksessä ollut ammeessa, mutta vasta viimeisimmän onnistuin synnyttämään loppuun asti vedessä. Ensimmäisen aikana halusin olla ammeessa ainakin avautumisvaiheen loppuun asti, mutta yritinkin synnyttää sinne. Sydän...
  9. H

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    11.01.2007 Oulaisissa (Oas) 3320g ja 49cm Tyttö
  10. H

    Juoksumatto

    Heips! Sattuukohan kukaan omistamaan juoksumattoa? Katselin et jos ellokselta tilaisin kun oli 149 euroa muistaakseni. Kuinka usein treenaatte ja minkälaisia tuloksia? Itse ajattelin aluksi sillä reipasta kävelyä. Vähän kyl mietityttää kun hihnan leveys on vaan 34cm.. :/
  11. H

    Pitkään syöttötuolissa istuneet

    Meillä neiti 3.5 ja tuolin haki itse varastosta takaisin ja tykkä istua siinäsyödessä ja piirtäessä mutta ei aina
  12. H

    supistukset

    ei ole pitkä matka sairaalaa.. soitinki jo sinne ja sanoivat että odota supistuksien tihenemistä 5minuuttii.. ja just niin kauan otona ku vaan pystyy olemaa... toivot... se lähtö olisi tänään.. :)
  13. H

    supistukset

    joo täällä viikkoja 41+4.. supistuksia on 10 min välein. tässä sitä nyt mietin et olisko lähtö sairaalaan tänään... supistukset suht koht kivuliaita mutta pärjään vielä kotona.. että tuskin tässä vielä kiirettä on... =) mitä mieltä muut on.. ptääkö odottaa niin kauan että ne tihenee vielä?? ja...
  14. H

    lahja 3v tytölle

    Omalle vielä
  15. H

    laastarin hinta

    3kuukauden laastarit 40e
  16. H

    Onko kaksi vuotias kuiva

    Meillä 2.3 v kovaa harjoittelua potalle =)
  17. H

    pissatulehdus

    Omasta mielestä pidän tytön puhtaudesta tosi hyvää huolta.Talvella on tosi hyvät vaatteet että ei pitäis paleltua.Nyt on harjoiteltu pottaan jonku kertaa saatu pissa mutta aina tuntuu että rakko ei tyhjene kun hetken kuluttua on pissaa lattialla
  18. H

    pissatulehdus

    Kuumetta.Eihän ton ikäinen osaa vielä sanoa jos kirvelee.
  19. H

    pissatulehdus

    Hei! Onko kenenkään lapsi kärsinyt pissatulehduksista.Meillä tyttö on reilu 2v ja on ollut pari tulehdusta ja edessä on meno ultraäänitutkimukseen.Onko kokemuksia?Onko löytynyt vikaa?

Yhteistyössä