Hakutulokset

1. F

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Heippa, viikonloppu tytön kanssa meni hyvin mutta vauva on lopettanut hienon yönukkumisen ja aloittanut yökukkumisen :( Kymmeneltä nukutan rinnalle ja siirrän sänkyyn. Ennen hän nukkui 4-6 tuntia, söi ja nukkui taas n. 4 tuntia. Nyt kymmeneltä syömään ja hienosti nukkumaan mutta sitten...
  2. F

Kiitos Cherrie_ suljetun kerhon pystyttämisestä!! Ja tsemppiä noihin puuduttaviin vikoihin päiviin! Toivottavasti vauva tajuaisi lähteä tulemaan ittekseen, jottet joutuisi käynnistykseen. Luonnollinen käynnistyminen kun varmasti on se paljon mukavampi ratkaisu... Täällä ollaan ekaa kertaa...
  3. F

Onnea vauvoista!! Ihanaa kun kohta jo kaikilla on omat nyytit kainalossa :heart: Meillä kanssa lauantaiset yo-juhlat sujuivat nukkuessa. Kerran imetin ja sitten taas jatkuivat unet. Ei siis paremmin olisi voinut mennä. Sunnuntaina lähdettiin jo automatkalle, siskoni perheen luokse, ja...
  4. F

JeVi13, ihan mieletön synnytyskertomus!! Oot käynyt vaikka mitä läpi! Huh huh. Toivottavasti kaikki on nyt ohi ja vauva + sinä kunnossa ja pääsette aloittamaan kotona ihanan elämän :heart:
  5. F

Voi Armin, olet niin ajatuksissa!! Tunnen tuon tuskan kokonaisesta päivästä yrittää käynnistystä ja sitten tulee tunne että aamulla jatketaan. Meillä onneksi yöllä jatkettiin, joten toivon sitä samaa myös sinulle! Tsemppiä!!
  6. F

Heippa!! Vauvantuoksuiset terkut kotoa! :heart: Onnea uusille vauvoille ja äitiytyneille sekä mielettömät loppurutistustsempit teille kärvistelijöille!! Tässä jonkunlaista synnytyskertomusta, joka starttaa vesien menolla 22.5. klo 03 kesken unien. Sitä hulahteli pariin otteeseen...
  7. F

Vihdoinkin synnytysterveisiä Jorvista! Meille syntyi tänään eli 24.5. klo 13.57 tyttö. Paino 3275g ja 50 cm. :heart: Tyttö on aivan ihana!!! Sanotaanko lyhyesti synnytyksestä niin, että siitä kun vedet meni ja tyttö oli ulkona meni 2,5 vuorokautta eli oon aika puhki! Nukuttua on tullut...
  8. F

Onnea Juuliaa pojasta!! Täällä ollaan takaisin kotosalla. Iltakäyrällä käyty, kaikki mallikkaasti ja tulehdusarvot hyvät ja koska suppareita ei oikeastaan ole ollut ei sisätutkimusta tehty. Nyt siis yritetään nukkua ja toivoa supistusten alkamista, muussa tapauksessa klo 8 aamulla takaisin...
  9. F

Kiitos tsempeistä! :heart: Jorvissa käyty ja lapsivettä se oli, jopa testinkin mukaan. Kyllä sitä tässä yön ja aamun aikana on sen verran tullutkin että ei pissaksi enää voi erehtyä luulemaan. Makasin tunnin käyrällä, sisätutkimus tehtiin ja verikokeet otettiin ja koska kohdun suu kiinni eikä...
  10. F

No niinpäs valjakka tuntuu olevan!! Vitsit kuinka jännää!! :popcorn: Loriseeko sun maha? Jos lapsvettä lorahtaa makuulla ja sit nousen ylös niin oikein kuulen mahasta lorinaa... Mietin ihan samaa, että voiko mun lantiopohjan lihakset olla noin rappiolla että pissaan vaan koko ajan...
  11. F

Huomenta! Klo 03 tais lorahtaa lapsivettä ja sitten lisää...soitin Jorviin ja menen nyt aamulla tsekkaukseen että oliko vai ei. En kyllä keksi mitä muutakaan olis, ei kukaan noin paljoa voi housuun pissata ja läpi koko yön :) Limaa tuli myös mukavasti, tällä kertaa ei veristä. Supisteluja...
  12. F

Heippa, kiitos tiedoista/kokemuksita liittyen peräruiskeeseen!! Ahdistaako muita tää lämpö ja kuumuus? Se ei ainakaan paranna tätä turvotusta :headwall: Mulla nukkuminen on muutenkin vaikeaa ja olen kunnolla flunssassa (päätä särkee niin pirusti kun se on täynnä räkää) niin tää lämpö ei...
  13. F

Heippa! Onnea vauvautuneille!!! :flower: Mä haluun kans :ashamed: Vitsit kuulostaa noi yöherätykset sairaalassa ärsyttäviltä! Ensisynnyttäjänä mulla ei ole mitään kokemusta noista, joten kaikkea sitä oppii näin jo etukäteen mitä voi tapahtua. Jorvissa huoneet on 2 hh tai perhehuoneita...
  14. F

Tervetuloa Usvaa mukaan! Samaa päivää odotellaan =) Onnea vauvoista!! Niitä syntyy nyt rytinällä! :heart: Kyllä täälläkin kateus alkaa iskemään :ashamed: Jorviin on käyty tutustumassa eli eikös olis hyvä aika synnyttää? Siellä alkoi jo vähän jännittäänkin... Tänään käyräpäivä ja...
  15. F

Vihdoinkin... 37+0 :heart: Farkkutyttö ja Ihanuli
  16. F

Onnea kaikille vauvautuneille!! Ja tsemppiä Juulis viimeisiin hetkiin! Tänään olin neuvolassa ja todettiin, että vika kerta todennäköisesti siellä, koska Jorvissa käyn nyt kerran viikossa ja todennäköisesti niin tapahtuu loppuun asti eli ei enää varattu uutta neuvola-aikaa, koska se pitäisi...
  17. F

Heippa! Täällä eletään ihan mielettömän kiireistä aikaa vaikka ollaan äitiyslomalla...ja itku on jotenkin todellä herkässä. Ihan hassua vaikka kaikkea kivaa on tapahtumassa...toisaalta omaa vauvaa olen haaveillut jo n. 6 vuotta eli tietysti sekin saattaa jotain vaikuttaa kun jotain niin...
  18. F

Toukokuun toukat 2013 *Huhtikuussa*

Hei naiset!! Nyt alkoi äitiysloma ja mä aloin itkeen, voi jestas sentään!!! Olen aikamoinen työaddikti ja pidän työstäni sekä työkavereistani ja tämä hyppy tuntemattomaan ja tyhjän päälle tuntuikin ihan todella vaikealta. En olis uskonut tän olevan näin vaikeeta. Tämä viikko on ollut tosi...
  19. F

Kaana Hauskaa kuinka samoilla viikoilla olemme ja kuinka samat jutut vaivaavat ja pohdituttavat!! Käynnistämisestä ei Jorvissa ole puhuttu mitään mutta neuvolantäti mainitsi vaan, että tuskin ainakaan yliaikaiseksi päästävät. Luultavasti maanantaina sitten kaikkien testien ja tutkimusten jälkeen...
  20. F

Hello! Joku kyseli niistä mun sappi- ja maksa-arvoista. Sappi oli 25 kun viitearvo on 6 ja maksa-arvo oli 52 kun viitearvo (muistaakseni) 10-45 tai jotain sellaista... Eilen kävin aamusta neuvolassa ja sieltä menin suoraan Jorviin neuvolantädin passittamana. Neuvolassa kaikki muuten hyvin...

Yhteistyössä