Hakutulokset

  1. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Iltaa vaan kaikille. Kiitos kovasti kaikki tsempeistänne. Merkkaa mulle tosi paljon koska tiedän että tiedätte miltä pettymykset näissä kuvioissa tuntuu. Eilinen selontekoni oli aika lyhyt. Olin niin järkyttynyt kaikesta. Ja aloin myös miettimään että jos kirjoitan tänne liikaa ja joku...
  2. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Moikka.. Juu persiilleen meni. Eli siirtoon ei päästy :( Seittemästä munasolusta 5 oli kypsiä mutta jostain syystä eivät hedelmöittyneet.. Aika pettymys.. Tänään on ollut kyllä paskin päivä koko elämässäni. Katotaan jatkoa sit ku tiedetään enemmän. Tsemppiä kuitenkin muille! Tällästä tää...
  3. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Moikka kaikkille. Eilisestä punktiosta selvitty hienosti. Toimenpide ei ollut ollenkaan niin paha kuin pelkäsin. Saaliina 7 munasolua. Nyt sitten jännitellään maanantaihin että onko mikään niistä lähteny hedelmöittyyn. Iik! Tuntuu oudolta että hoito alkaa oleen näin loppusuoralla. Kun kaikkia...
  4. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Herran jestas täällä on jännät paikat kaikilla! Tsemppiä kaikille! Ite kävin eilen ultrassa ja follit oli thank god kasvanu viikonlopun aikana. Pelkäsin niiiin että hoito keskeytetään. Tänä iltana olis sit viimenen annos gonalia ja huomen illalla pregnyl ja perjantaina punktio. Iik! No kävi...
  5. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Amalia Armas Meillä kans tarkoitus käytää miehen pakastettuja siittiöitä. Jos niissä tosiaan eloa on. Meillä lääkäri sanoi että pakastaminen heikentää niitä ja sen takia meille tehtäis heti ICSI. Siis jos nyt sinne asti päästään. Huoh. Huomenna selviää. Aikamoinen viikonloppu kyllä ollut takana...
  6. K

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Moikka kaikille. Täällä olis kans yks uusi kaveri jakamaan surujaan ja ilojaan syksyn hoidoista. Oon jokusen viikon seurannu teijän keskusteluita ja hakenu vertaistukea ihan vaan lukemalla ja huomaamalla että en ole todellakaan ainut joka käy läpi rankkoja hoitoja. Vähän taustaa itestäni...

Yhteistyössä