Hakutulokset

  1. K

    PAS lääkkeelliseen vai luonnolliseen kiertoon? Kokemuksia?

    Moi! Mulla on kans pco-tyyppiset munasarjat ja ennen raskautta ongelmana oli juurikin tuo ovuloimattomuus & pitkät kierrot + pitkittyneet vuodot. Mulle tehtiin passit aina lääkkeelliseen kiertoon, koska kohdun limakalvo ei kasvanut tarpeeksi paksuksi luomusti ja mulla oli usein tiputteluvuotoa...
  2. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomu mulla nousi lämpö juurikin pp5, joten hyvinkin voi olla plussaa enteilevä oire. ;) Lämpö jäi koholleen koko loppupiinailun ajaksi (37,0-37,4). Välillä lämpö oli "normaalikin", mutta joka päivä jossain kohtaa lämpö oli koholla.
  3. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomu lupaavia oireita sinulla! Lugesteronit ei selitä tuota lämmönnousua. Kysyin siitä itsekin lapsettomuuspolilta piinailun aikana ja sanoivat, että luget eivät nosta lämpöä, että joko olet kipeä tai raskaana. ;) Kovasti tsemppiä piinailuun! :)
  4. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Suuret onnittelut sinulle Neppu! Jos tuntuu epävarmalta olo niin kannattaa kysyä hcg-määritystä joko lapsettomuuspolilta tai esim. työterveydestäsi. Mä en saanut lähetettä Taysista, mutta työterveydestä sain. Kun sain kuulla hcg:n tarkan arvon, uskalsin enemmän iloita plussasta. :) Nyt on...
  5. K

    Alkionsiirrosta plussanneiden oirepino

    Meille siirrettiin kaksi 3.päivän alkiota: -pp1 ja pp2 hentoista menkkamaista tuntemusta alavatsalla. -pp5 hetkellinen outo hento, laakea ja tylppä kipu alaselässä ja alavatsalla iltapäivällä. Illalla hassu olo ja mittasin lämmön, joka oli 37,3 --> lämpö jäi koholleen piinailun ajaksi (ei...
  6. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Helge: :heart: Nannukka: Hienoa, että sun menkat alkoi! Toivottavasti pääsette toukokuussa PASsiin. :) En ole tehnyt yhtäkään uusintatestiä, ihme kyllä. Oireet on sen suuntaiset, että eiköhän se (tai ne) siellä kyydissä vielä ole. :) Pääsin...
  7. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ja sitten optimistisesti listan päivitystä. :) Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset Nimimerkki.....................Tuleva hoito..................Ajankohta Rachel79..*33...................2.ICSI.. .....................huhtikuu Snipsu..........................1.IVF... ...
  8. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos teille kaikille tsemppauksesta! :heart: Helge ihana kuulla, että loma teki sulle hyvää! Nyt on sit hyvä odottaa ensikäynnille pääsyä, kun on akut latautuneena. Tottakai kysyin jonoasiasta, kun kerran sopivasti silloin lapsettomuuspolilla asioin. :) Kiitos itsellesi, kun niin myötäelät...
  9. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei kaikki ja tervetuloa Tiuku! :) Rachel, mulla oli viime vuonna hetkittäin tosi vaikeeta käydä facebookissa, kun niin usein etusivulle lävähti yllättäen kuva joko jostakin viimeisillään raskaana olevasta tuttavasta tai jostain söpöstä vauvasta. Face meni aina heti kiinni ja kiukutti ja...
  10. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Pp10 nega testattu herkällä testillä. Hirvittävästi toivon, että se vielä siitä plussaksi muuttuisi.... Menin parin tunnin päästä testauksesta vielä kurkkaamaan testiä ja silloin siinä olikin kaksi viivaa... Ja vaikka tiedän, että 5-10min jälkeen testiä ei saisi enää katsoa, koska se voi näyttää...
  11. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Ameile kiva kuulla sinusta! Mahtavaa, että olette miehesi kanssa saaneet otettua vähän lomaa lapsettomuudesta. Aivan valtavasti voimia sulle tähän kolmanteen hoitokierrokseen! Toivotaan, että DHEA:lla on positiivinen vaikutus ja Menopur-Gonal-F -kombo toimisi hyvin. :) Haikala Tein testin...
  12. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    valoa, Hailaiva ja Robina pahoittelut negasta ja voimahalaus teille kaikille! :heart: Mohair kiitos vinkistä, täytyypä käydä hakemassa noita maca-kapseleita. Tsemppiä uudelle hoitokierrokselle! :) Haikala kurjaa, että sulla todettiin suolistosairaus, mutta hyvä, että sen saa lääkityksellä...
  13. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset :popcorn: Nimimerkki.....................Tuleva hoito..................Ajankohta Rachel79..*33...................2.ICSI.. .....................huhtikuu Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013...
  14. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos tsempeistä Ihanat Naiset! <3 Neppu: Olen käyttänyt macajauhetta niin vähän ja satunnaisesti, etten pysty vaikutuksista mitään sanomaan. Se on tosiaan niin pahan makuista, että mulla on suuria vaikeuksia saada se syötyä/juotua. Jos jollain on joku hyvä vinkki, mihin se kannattais...
  15. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    HelgeR Kaikki muut hommat tehdään TAYS:n puolella, mutta alkionsiirrot ja siemennestenäyte tehdään Ovumiassa. Sitä maca-jauhetta saa esim. Ruohonjuuresta (varmaan muistakin luontaistuotekaupoista), mut se on kyllä älyn pahaa. Oon aika harvoin sitä nyt ottanut, koska se maistuu niin pahalta...
  16. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Pikainen postaus töiden keskeltä... Kävin tänään kontrolliultrassa ja limakalvo oli kasvanut oikein hyvin. Ens viikolla torstaina PAS, jos tämä tiputteluvuoto loppuu nyt lauantaihin mennessä. Mulla tosiaan taas välivuotoa 200mikrog. estrogeenilaastareista huolimatta. Tänään nostan annoksen...
  17. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Rachel pidän toivoa yllä sun puolesta vielä huomiseen veritestiin. Voimia! :heart: Nannukka Voimia piinaavaan odotteluun. Toivottavasti pikkuinen on edelleen kyydissä mukana. :heart: Mohair hienoa, että vuoto alkoi ja pääset hetken päästä sumuttelemaan. :)
  18. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Rachel miten kävi...? :heart: Nannukka voi ei! Mä kyllä vielä elätän toivoa teidän puolesta, että jospa se kyytiläinen kuitenkin pysyisi mukana... :heart: Hirveästi voimia ja tsemppiä! valoa toivotaan, että polyyppi olis hävinnyt ihan itsestään tai jos ei ole, niin ei paljoa pitkittäisi...
  19. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mohair kiitos vinkistä! :) Rachel osaatko sanoa, mihin tuo perustuu, ettei saa mennä uimaan/kylpyyn? Mulle ei ole tuollaista sanottu missään vaiheessa. Hirrrveästi tsemppiä huomiseen testiin! Koitahan saada nukuttuakin. ;)
  20. K

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Lutinus iso halaus sinulle! Niin toivoin, että olisit plussannut. Kovasti voimia taukoiluun. :heart: Nannukalle paljon onnea plussasta! Hyvä, että joku meistä sen plussan vihdoin sai! :) Tulethan kertomaan meille, kuinka raskaus etenee ja onko siellä yksi vai kaksi kyytiläistä. :) Helge...

Yhteistyössä