Hakutulokset

  1. C

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Hei, en olekaan kirjoitellut mitään sitten alkuaikojen! Nyt onkin jännät ajat, kun me toukokuiset käydään rakenneultrissa! Olin itse rakenneultrassa eilen (tyttö:heart:), ja sain Cherrie_n lailla kontrolliultraan lähetteen. Mulla siis istukka takaseinässä, mutta istukan kalvo menee vielä...
  2. C

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Kiitti Tiuku ja Affen! Kyllä muuten saa odottaa KAUAN tietoa onko kaveri olemassa ja omalla paikallaan, kun siis ekalla neuvolakerralla ei sitäkään tietoa vättämättä saa :mad:. Kai se on mentävä yksityiselle sitten, jos alkaa tuntua ettei jaksa odottaa.. Ihanalta kuulostaa tuo yksi neuvolatäti...
  3. C

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    LillaVe<3 :n kysymykseen lisäys: Mitä teille on tehty ekalla neuvolakerralla? Sain ajan lokakuun puoleenväliin (tuolloin 9. vk), mutta en tajunnut puhelimessa tarkemmin kysyä mitä siellä on ohjelmassa ja kannattaako mies ottaa mukaan. Tosiaan eka raskaus, eli kaikki on uutta ja jännää. Mulla...
  4. C

    Toukokuun toukat 2013 *syksy*

    Hei, liittyisin varovaisesti mukaan... Plussatestejä on nyt 3 tehtynä, mutta ihan alussa mennään, varhainen testailija kun olen. Tänään siis kp 31/31 ja Clerblue näytti raskaana 2-3vk! LA 28.5.2013 Kaksplus-laskurin mukaan, 35 v, ensimmäinen lapsi, TYKS. Aika epätodellinen olo, kaksi...
  5. C

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea kaikille plussanneille, ja kiitoksia onnitteluista! Varmistelin tänään Clearblue digillä Raskaana 2-3 vk, jeee! Tätä on odotettu... Neiti B:lläkin hieno viiva!
  6. C

    Kuvia plussatesteistä

    Kp 28/31 päiväpissasta =) Oireita on ollut miltei ovulaatiosta alkaen, mutta en odottanut näin vahvaa viivaa jo nyt!

Yhteistyössä