Hakutulokset

  1. spärdelspurde

    Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

    A) Oma syntymäpaino 2viikkoa etuajassa 3600g B) Lapseni syntymäpaino 2600g ja kympillä yli
  2. spärdelspurde

    Tuttivieroitus. Kuinka kauan kestänyt?

    Puolvuotiaana heitettiin tutit menemään.
  3. spärdelspurde

    Millä aineilla pesette lattiaa kun lapsi on ryömimisiässä?

    Noissa kaikissa markettiaineissa on niin neutraali ph, että tuskin on vaaraksi jos muksu pääsee vähän lattiaa lipomaan. Kuitenkin se korkillinen mikä laitetaan 10litraan vettä, niin on aika pieni määrä kuitenkin siellä lattian pinta-alalla ollessa. Kunhan ei ala millään autonkonehuone...
  4. spärdelspurde

    Oon ihan hukassa, mikä nyt ois lapselle parasta ravintoa??

    Minkälaisia aterioita ajattelit sitten lapselle syöttää? Valaise vähän mua :D
  5. spärdelspurde

    Äidin ja isän tasa-arvo?

    Mä oon asennoitunu siihen että 18vuoden päästä mul on oikeus lähtee talosta yksin kauppaan, autolla, ettei tarvi ketään kytkeä istuimiin! :D Jos aattelet noin niin vaihda asennettasi, muuten saattaa alkaa vituttaa vielä enemmän ;)
  6. spärdelspurde

    Raamattu ja äiti Jumala?

    :popcorn:
  7. spärdelspurde

    Pikakyselyä kohdunsuun avautumisesta...??

    Mä kun synnyttelin esikoista, avautuminen oli tosi hidasta, oksitosiinitippakaan ei auttanut yhtään. Mutta sitten joskus kun se alkoi, koko hauskuus kesti 2tuntia ja ponnistus vartin. Avosuisena ilman epiduraalia sieltä tultiin ja miä ihan ilokaasukännissä, en muista oikeestaan mitään :D
  8. spärdelspurde

    saako mistään hammaslääkäristä laskulle?

    Eikös yksityisiltä pitäis saada, ainakin jos nätisti pyytää :whistle: Mä oon ainakin joskus saanu jopa jaettua laskun eriin! :D
  9. spärdelspurde

    Onko kellään hiuksissa pidennyksiä, tai lähinnä "tuuhennuksia"?

    Teipit on helpoimmat ja vaivattomimmat! Teippi ei samalla tavalla revi hiusta kun sinetti, kun ne poistetaan. Ja ainakin mulla osa sineteistä meni ihan rastalle sieltä tyvestä :D Teipit helppo irroittaa ja asentaa :)
  10. spärdelspurde

    Meillä oli eilen ristiäiset <3

    Onnea etsintään, ainakin on mistä valita :D
  11. spärdelspurde

    Ei ole lasten kotihoito hyväksi lapsille

    Muualla ihmetellään kun suomessa äidit on kauan kotona, Suomessa ne ketkä on kotona ihmettelee niitä jotka ei oo kotona, ne ketkä ei oo kotona ihmettelee niitä ketkä imettää 2vuotiasta lasta, Suomi on hyvin jännnnä maa :D
  12. spärdelspurde

    Meillä oli eilen ristiäiset <3

    Joo kyllä aika lujasti googlea kynnettiin kun Innaa mietittiin, mutta eipä se haittaa, mulle Inna on enemmän sellain ajaton nimi, kun kattelin että aika paljon annettu joskus aikoinaan vuoooooooosia sitten sitä :)
  13. spärdelspurde

    Meillä oli eilen ristiäiset <3

    Kiitos :hug: Tässä sitä murustellaan vielä eilisten herkkujen jämiä :whistle:
  14. spärdelspurde

    Meillä oli eilen ristiäiset <3

    Nimeksi tuli Inna Eveliina Aijaa.com - <3 :heart: Tyttökin kohta jo 2kk <3
  15. spärdelspurde

    Kuinka usein käyt parturissa?

    Kiitos vastauksista :) Kuinka tärkeänä pidätte omaa viihtyvyyttä parturissa käydessä? Riittääkö pelkät vuoden vanhat Me Naiset-lehdet ja iskelmä radio, vai haluaisitko seurailla telkkaria tai värin vaikutusajalla käydä tietokoneella? Entä tarjoilu, riittääkö pelkkä kahvi ja pipari? Vai...
  16. spärdelspurde

    Kuinka usein käyt parturissa?

    Elikkäs valmistuin toissavuonna parturikampaajaksi ja haluaisin vähä kysellä teiltä teijän tottumuksista ja mielipiteistä. Noniin, ei tarvitse vastata kaikkiin, tai ollenkaan, mutta johonkin edes! Että saisin vähän ideoita ja miettimisen aihetta. :) 1. Käytätkö lapsiasi parturissa vai...
  17. spärdelspurde

    Onko mahollista ottaa vakuutus autoon joka ei omissa nimissä?

    https://verkkopalvelu.tapiola.fi/a2/ajoneuvolaskin/MA/Etusivu.jsf?productMode=MA&gclid=CMOV77eH0bICFSIwmAodm1AACg ja tietty se ainut pakollinen on halvin :D
  18. spärdelspurde

    Onko mahollista ottaa vakuutus autoon joka ei omissa nimissä?

    On. Vakuutukset määräytyy mm. iän ja sukupuolen mukaan.
  19. spärdelspurde

    Listataanpa taas päivän syömiset

    4 kuppia kahvia, energiajuoma, dumle-snack patukka ( :heart: ) Kohta pitäis alkaa väsäämään broileriwokkia :p
  20. spärdelspurde

    Onko 2 suihkua samassa kylppärissä tarpeen teillä?

    1 suihku, kaksi lasta kaksi aikuista, toinen suihku olis enemmän kun toivottu, 2v vois istua suihkun alla 3päivää just kun itellää on valumas shamppoot silmään..|O

Yhteistyössä