Hakutulokset

  1. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Paljon on taas juttuja tullut.. kun on hetken lukematta ;) Meille kuuluu hyvää. Käytiin tiistaina ultrassa ja siellä kaikki niin kun pitääkin. Paino ja pituus vastaavat viikkoja, kaikki kohdallaan niin kun kuuluukin! Yllätyksen toi kätilön kertoma sukupuoli.. Koko ajan olen ollut varma...
  2. O

    Raskaana olevien influenssarokotukset

    Itse saisin työni puolesta mutta olen erittäin ehkä linjalla. Perheestä saa osa ja osa ei niin en tiiä miten kannattais ottaa. Mutta katsotaan. Työn puolesta niiden kanssa aika paljon tekemisissä, et joo!
  3. O

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Heissan pitkästä aikaa taas! Täällä turvotaan kun pullataikina..Huomaa että on kolmas raskaus jo kyseessä. Ja raskausarvet saavat kukoistaa, sainhan arpia jo kun teiniä tein niin kamalan kasvupyrähdyksen. Onneksi ne ajan myötä vaalenevat. Tämän raskauden ensimmäinen mielitekokin on...
  4. O

    Paljonko ikäeroa esikoisella ja pikkukakkosella?Kokemuksia alle vuoden ikäerosta?

    Meillä esikoisella ja kuopuksella ikäeroa 1v2kk ja hengissä ollaan. Ja tosiaan nyt kolmonen tulossa. Aluksi miettisin paljon tuota selviämistä kun kumpikin on pieni ja vaipatkin kummallakin. Kaikki vaan sujui tavallaan, väsymystä "hoidin" nukkumalla esikoisen kanssa päiväunia. Pahimman...
  5. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Olipa nopeaa toimintaa, maanantaina kävin np-ultrassa ja veriseulassa ja tulos olikin jo tänään tuolla netpostissa mua odottamassa ;) Sokerirasituksesta ollut puhetta, niin sinne vie munkin tie kun painoindeksi on IHAN vähän yli sen 25. Outi ja Toukka 11+6
  6. O

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    VOimia kaikille menetyksen kokeneille. Jaksamista! lasketun ajan sais korjata 25.4.2013 Ultrassa käyty parikin kertaa. Ekalla kerralal viikot eivät täsmänneet ja oli liian pieni niskaturvotuksen ottamiseen. Nyt maanantaina kävin uudestaan ja saatiin sekin mitattua vaikka pikkuinen...
  7. O

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    outi.ln 29v./3./LS/ 15.4.. Vähillä oireillä mennään, eka neuvola viikko sitten. Nyt sit kolmisen viikkoa jännitetään ekaan ultraan.
  8. O

    Huhtikuun mammat 2013

    Moi, Täällä jälleen plussattu. Ja palstallekin eksytty pitkästä aikaa :) Laskettu aika 15.4 näillä näkymin. Plussan testiin tein pari viikkoa sitten. Nyt viikkoja 8+1 Tämä kaveri tulee olemaan kolmonen, kaksi pientä miestä aikaisemmin. Esikoinen 3v ja kuopus 1v10kk. Kiva jos täällä taas...

Yhteistyössä