Hakutulokset

  1. T

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyy: Miten lapsesi suhtautuu Physiomer Baby Mist -suihkeen käyttöön?

    Suihke tuotin kotiovelle; erityiskiitos tästä huomaavaisesta järjestelystä. Autottomana kotiäitinä postille pääsy vaatii aina omat järjestelynsä. Suihke tuli sopivasti, sillä 10 kk ikäisellä pojallamme on ensimmäinen korvatulehdus juuri. Pakkaus oli hyvä, ohjeet selkeät. Pakkauskoko miellytti...
  2. T

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Ilahduttavaa päästä mukaan testiryhmään. Olen 10 kk ikäisen pojan äiti ja ensimmäisessä syysflunssassa olimme pulassa, kun millään kotona olevalla laitteella emme nenää saaneet puhdistettua ja yöt valvoimme. Mielenkiintoista päästä testaamaan uutuutta!
  3. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Aiotko jatkossa käyttää Wettex Power 2in1 -liinaa? Voisitko suositella sitä ystävillesi?

    Paras liina ikinä! Monipuolinen ja toimii ilman pesuaineita. Ehdottomasti otan käyttöön ja hyviä kokemuksia on ilo jakaa. SUOSITTELUT++++++++++++
  4. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Miten Wettex Power 2in1 –liinan hankausraidat tepsivät pinttyneeseen likaan?

    Tänään oli ihanan aurinkoinen syyspäivä ja testasin WettexPower liinaa peltisiin ikkunalautoihin ulkona. Toimi hyvin! puhdasta tuli, eikä lainkaan ikäviä likavesivalumia talon seinään.
  5. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

    Tänään puhdistin 8 kuukautisen poikani jäljiltä syöttötuolin pöydän ja olihan sitä ruokaa muuallekkin roiskunut ja kuivunut. Hienoa, että pystypinnoilta pyyhkiminen onnistuu ilman, että tarvisee olla toista pyyhettä kuivatukseen! Minunkaan silmääni ei välttämättä kelta-punainen kuosi miellytä...
  6. T

    Top 7 vinkkiä Wettex Power 2in1 –liinojen käyttöön.

    Mainiot vinkit! Kylpyhuoneen hanat sain helpolla puhtaiksi ja kiiltäviksi! Tämän olen aikaisemmin kokenut haasteellisena, mutta nyt puhdistuivat WettexPowerilla hetkessä.
  7. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Miten Wettex Power 2in1 –liinan hankausraidat tepsivät pinttyneeseen likaan?

    hankausraidat tepsivät mainiosti! Tänään puhdistin jääkaapin; sinne oli monenmoista kaatunut ja valunut. Ensin pyyhin muutaman kerran sileällä puolella ja sen jälkeen hankausraidat kehiin! kyllä tuli puhdasta ! mukava laittaa viikonlopun ruoat puhtaaseen jääkaappiin. TaikaMadon vinkki...
  8. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

    Olen ollut erittäin tyytyväinen! hienoa että Wettex-rullasta saa leikata juuri omaan käteen sopivan palan. Mainioksi olen havainnut kolmionmalliseksi leikatun palan; terävät kulmat ylettyvät haastaviin siivouskohteisiin
  9. T

    Kaksplus.fi ja Wettex kysyy: Missä ja miten olet jo käyttänyt Wettex Power 2in1 –liinaa?

    Olen käyttänyt Wettex Power 2in 1 liinoja keittiössä; keraamisella liesitasolla erinomainen! myös kokonaisuudessaa hellan puhdistukseen, sillä liina mahtuu hyvon pieniin väleihin ja hankausraidat ovat loistavat! keittiössämme on maalaisromanttiset peiliovet jotka siivotessa eivät ole olleet...
  10. T

    Uusi Wettex Power 2in1 -sieniliina testissä

    :)Liinat saapuivat eilen ja tykästyin myös siihen, että rullasta saa leikata omaan käteen istuvan siivousliinan. Leikkasin kolmion ja sen kulmat osoittautuivat hyviksi, sillä aloitin keraamisen lieden puhdistuksesta. Hankausraidat toimivat tosiaankin hyvin keraamisella tasolla. Liina oli helppo...
  11. T

    Esittäytyminen

    Aurinkoista syyspäivää! Olen nelikymppinen vanhempainvapaalla oleva 2-lapsisen perheen äiti. Kotonaolo vuosien työelämässäolon jälkeen on innostanut minut tutustumaan erilaisiin puuhiin kuten leivontaan ja kotitöihin uudella innolla ja näkökulmia vaihtamalla. Ennen kaikkea arvostan arjen...

Yhteistyössä