Hakutulokset

  1. äit86

    Synttäri masennus (?)

    Yippii, tänään on mun synttärit :wave: Tai olis Yippii muuten, mutta on iskenyt joku omituinen synttäri alakulo. Ei huvita mikään, ei jaksa mitään, ei kiinnosta onnittelut, en jaksanut kutsua ketään kahville, eikä edes haitannut kun mies ei aamulla muistanut onnitella. Ärsyttää lähinnä nuo...
  2. äit86

    Kyllä sen huomaa

    millon on liikaa palstaillut. Ystäväni selitti puhelimessa aivan näreissään mitä kaikkea hänen anoppinsa on tehnyt ja keksinyt. Oli niin uskomattomia ja lapsellisia juttuja että tokaisin ystikselleni Tän on pakko olla provo :laugh: Tuli pitkä hiljaisuus, kunnes toisesta päästä kuului...
  3. äit86

    Tukka uuteen uskoon (turhis)

    Haa, nyt sen teen! Olen niin kyllästynyt takkujeni (lue: rastojen) hoitoon ja siistinä pitämiseen, että nyt on kasvatus projekti päällänsä ja Jouluun mennessä leikkaan takut pois :) Sitten jos hetken nauttisi siitä, että voi harjata hiusharjalla ihan päätä myöten kunnolla (hurr, se on...
  4. äit86

    Tilisiirto väärälle tilille??

    Siis onko tämä nykyään edes mahdollista? Kun on kaikki varmennukset, iban tilinumerot yms. Mies on siirtänyt viime torstaina Nordeasta Osuuspankkiin rahaa, ja ne eivät ole vieläkään sinne menneet, eli onko mahdollista että ovat menneet väärälle tilille? Ja miten tälläistä asiaa sitten...
  5. äit86

    Onko Mobilateista yms. mitään apua?

    Eilen työrasituksesta ja ompelusta kipeyty vasen olkapää ja ranne todella pahasti. Sattuu käyttää kättä, ranne kipuilee joka asennossa, käsi puutuu ja pistelee ja olkapää taitaa olla vaan jumissa. Särkylääkkeitä en kaapista löytänyt mutta oon nyt lätkinyt aamun Mobilatia olkaan, selkään ja...
  6. äit86

    Aamuja.

    Huomenta, nyt kyllä ketuttaa, ihan oikeasti. Ompelin puoli viiteen aamuyöllä miehelle naamiais/teemapukua töihin, sain unta kaksi ja puoli tuntia ennenkuin tyttö heräsi, ja mies jätti sitten vaatteen tuohon henkariin roikkumaan koska ei löytynyt sopivaa valkoista paitaa sinne alle |O...
  7. äit86

    No niin, myöntäkääs nyt..

    .. Kuin monelle on käynyt niin että on jäänyt ikään kuin jumiin palstalle ja levyllä palanut/kiehunut jotain pohjaan ? :whistle: Piti olla lisukkeeksi eilisen ruuan kanssa makaronia, mutta ei huvita rääppiä tuota mustunutta kökkärettä tuolta kattilan pohjalta.

Yhteistyössä