Hakutulokset

  1. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Miramei Juu kyllä unohdan ne.. eilen ei vaan ollut mitään muuta ja meinasin oikeesti pyörtyä siihen pääkipuun.. tänään kävin hakemassa panadolia, vaikka tosi tosi harvoin otan särkylääkkeitä pääkipuun..
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    kiitos :) en uskalla vielä kauheesti hurrata koska näin alussa kumminkin vasta ollaan. :) ja pelottaa myös se yöllinen päänsärky joka oli niin järkyttävä että meinasin pyörtyä niin oli pakko ottaa ibumaxi.. tosin joku sanoikin täälä vissiin että voi niin kauan ennenkun plussaa niin ihan...
  3. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kiitos kaikille! Mua jännittää ihan hirveesti.. en todellakaan vielä halua kauheesti hurrata tätä kun kerran yks km takana :ashamed: mutta toivotaan että kaikki menis hyvin.. ja kun vielä noin alussa ollaan.. :) ja toivottavasti sillä öisellä ibumaxilla ei olis mitään huonoo tähän.. :/ sekin...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    En pääse taaskaan kirjautumaan miwwillä! joten tulin tällä... Eli tein äsken digi testin! Aijaa.com - 10822493
  5. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    En pääse taaskaan kirjautumaan miwwillä! joten tulin tällä... Tein äsken digi testin! Aijaa.com - 10822493
  6. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    En pääse kirjautumaan toisilla tunnuksillani joka on miwwi, en tiedä yhtään mikä siinä on! joten tein sitten uuden, kirjaudun kyllä heti sillä kun se vaan toimii... Omaa.. täälä on sitten oviksesta 10päivää, maanantaina tehty r-testi mutta näytti ihan puhdasta negaa, en sit tiiä oliko vaan...
  7. M

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Mä tein nyt uuden tunnuksen eli mun vanha oli miwwi, kun en tiedä mitä mun tunnukselle tapahtui, kun mä en pääse sillä kirjautumaan sisälle, kirjaudun sillä kyllä heti kun se vaan taas toimii... :/ Naspula Apua!! ONNEA! Me toivottavasti tullaan kaikki perässä! :) Niin ja jos haluat kertoa...

Yhteistyössä