Hakutulokset

1. I

Meillä oli vieraita. Pidettiin tietokilpailu. Yksi kysymys oli: Miksi Saara nauroi?

Ei kai Saara nauranut, hymyili vaan? Vai muistanko väärin?
  2. I

Missä helsingissä on rajasaari? Onko se kaukana kampista/rautatieasemasta?

Jos ihan hatusta heitän, niin olisiko vähän reilut 3 km Rautatieasemalta. Katsopas reittiopas.fi, sieltä löydät reitit ja kartat.
  3. I

Tämän vuoden virallinen BB-ketju!

Eikö se ollut Teija? Kausi on jatkunut jo hyvän tovin, mutta olen jotenkin ihan pihalla vieläkin. Inhokin olen löytänyt: SARAH! Miten voi olla niin ilkeä, kostonhimoinen ja pahantahtoinen ihminen? Koko ajan vaan puhumassa muista pahaa, varsinkin nyt kun valehäädettiin pihalle. Todella...
  4. I

Mikähän siinä viikonlopun valehäädössä on ideana? Joutuvatko jonnekin?
  5. I

Voiko gradun tekemisen aloittaa vaikka ei ole vielä kandin papereita saanut?

Meillä piti pyytää amanuenssilta lupa alkaa käydä graduseminaarissa. Onnistui ihan vaan suullisella luvalla.
  6. I

Jotenkin vaikea saada otetta, kun tuntuvat kaikki olevan niin samanlaisia.
  7. I

Kumpi ollikaan brutto ja kumpi netto? Duuh...

Mä muistan tuon eron aina siitä, että brutto on pidempi sana ja isompi summa, netti lyhyempi sana ja pienempi summa. En nähtävästi ole ainoa, joka kaipaa muistisääntöä :D
  8. I

Hyvin mahdollista, mutta taitaa aika harva korkeasti koulutettu olla halukas jättämään työpaikkaansa kolmeksi kuukaudeksi ja lähtemään tuonne. Iso lovi lompakkoon... Tietysti, jos sattuisi olemaan työttömänä, niin sitten ehkä?
  9. I

Ei vaan naisia lisää... Hei nyt vähän silmänruokaa meille kypsille naisille.
  10. I

Söpöjä pikkupoikia. Tulisipa vielä miehiä :)
  11. I

En ikinä opi erottamaan kaikkia noita pikkublondeja toisistaan, niin samantyylisiä kaikki. Äääh! Bimbo-BB tällä kertaa :D
  12. I

12 naista jo! Ja tytöillä pienempi makkari?
  13. I

Vanhempaa väkeä, kiva :) Ja pohjanmaalta suomenruotsalainen, joka puhuu hoono soomi. <3
  14. I

KappAhl XLNT kilpailun 1. Osakilpailun voittajat - kuka kaunein?

Jes, Blanka on jatkossa, ja Tiia! No turhaan olen sitten ahkerasti noita kakkoskierroksella äänestäyt, mutta ei se mitään :)
  15. I

Talo täynnä tätejä!

Yhteistyössä