Hakutulokset

  1. Mahulda

    Marraskuiset 2018

    @Päppyrä Voi kun sulla loppuisi tuo, ettei joutuisi stressaamaan :( Niin lohduttavaa kuin se onkin kuulla, että on melko yleisiä nuo vuodot niin ei se ikäväkyllä sitä pelkoa poista. Onko sulla kipuja? Tuo on kyllä hankala kohta vielä, kun ultrassa ei välttämättä vielä näy oikein mitään. Mutta...
  2. Mahulda

    Marraskuiset 2018

    Tuossa just kirjoitinkin omasta vuotamisesta. Sen jälkeen, kun itsellä lorahti housuun, on tullut just tollasta sun kuvailemaan vuotoa. Pyyhkiessä tulee ja on sellasta valkovuotoon sekoittunutta. Inhottavaa miten saa stressaamaan! Mut meillä oli kaikki sitten kuitenkin hyvin, vaikka vuotoa...
  3. Mahulda

    Marraskuiset 2018

    Hei kenelle vois laittaa viestiä, et pääsis siihen fb-ryhmään? :)
  4. Mahulda

    Marraskuiset 2018

    Nyt tämä tyyppi säikäytti tosissaan! Mulla yhtäkkiä keskiviikkona, kun olin koiran kanssa ulkona, lorahti verta housuihin. Samalla tavalla, kuin meidän aiemmassa keskenmenossa. Sitten alkoi menkkakivut ja paine alavatsalla. Aina vessa käynnillä tuli vähän verta. Sain onneksi lapsettomuuspolille...
  5. Mahulda

    Marraskuiset 2018

    Täällä kans vatsaongelmia! Ensin oli ummella, sitten viikon ripuli ja taas ummella :poop::confused: Kaurapuuro vois mahan toimintaa vauhdittaa tai joku mysli tms. kuitupitoinen. Päärynät muistaakseni löysyttää myös mahaa :)
  6. Mahulda

    Marraskuiset 2018

    Heippa hei! :) Uskaltanen liittyä joukkoon... Täällä olisi menossa rv 6+4 ja la olisi näillä näkymin 9.11. Verikokeella on jo kahdesti tarkastettu hcg:n nousu ja perjantaina päästään varhaisultraan :love: Ollaan tätä kaveria yritetty kohta kolme vuotta ja sekundäärinen lapsettomuus on...
  7. Mahulda

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Pikasepustus siis uudemman kerran tähän vielä :) Olen 29, minulla on -08 syntynyt poika perin vaikeasta ja surullisesta suhteesta, joka tuli päätökseen reilu viisi vuotta sitten. Nyt vierellä kulkee mies, joka todella välittää ja häät on tässä työn alla tällä hetkellä <3 Pieni ihminen olisi myös...
  8. Mahulda

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tikku kertoi negaa ja kierto venyi viisi päivää yli normaalin, joka on varsin epänormaalia minulle :) Mutta, jatkan nyt palstalla keikkumista, koska ens kuussa jätetään sitten ehkäisy taas pois ja annetaan vauvan tulla, jos on tullakseen <3 jee :)
  9. Mahulda

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Heipsulivei! :) Liittyisin joukkoon sekavassa mielentilassa :D Elikkäs pikainen tilannekatsaus: Yritimme miehen kanssa lasta (mun toinen, miehen eka) tuossa keväällä neljä kuukautta. Päätimme pistää tauon yritykseen, koska meillä on ensi kesänä häät ja ei haluttaisi olla ihan viimisillään...

Yhteistyössä