Hakutulokset

  1. A

    Onko noloa asua kaupungin omistamassa asunnossa?

    niinpä ! itse asun nyt yksityisellä mutta etsin paraikaa jos saisin kaupunginvuokra-asunnon!!! en tykkää yhtään asua yksityisellä. Naurattaa tommonen että joku ajattelee että ''huonot'' ihmiset asuu kaupungin vuokra-asunnoissa... noh tietämättömiä ihmisiä on vissiin vielä aika paljon : )
  2. A

    2-3 kk vuorokausirytmit!

    Heips. olisi kiva kuulla miten teillä muilla menee päivät 2-3 kk vanhojen vauvojen kanssa. Meillä 2,5 kk tyttö joka; -Menee nukkumaan illalla n. klo 22 -Herää syömään n. klo 5.30 -Herää aamulla klo 9-9.30 Ensimmäiset päikkärit vaunuissa n. klo 12- 15 Toiset päikkärit yleensä sängyssä...
  3. A

    ABC pramy luxe vaunuista

    Heips ! elikkä itselläni on ABC pramy luxe vaunut ja ajattelin kysäistä muilta kyseisten yhdistelmävaunujen omistajilta että missä iässä jouduitte siirtämään ne ratas-asentoon? kun koppa on kumminkin hieman pienempi ehkä kuin joissain muissa vaunuissa ?!
  4. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Little precious pakko vastata tähän kun itsekin olen yksinodottaja ja samanlaiset fiilikset itselläkin. ja isästä ei ole kuulunut ainakaan puoleen vuoteen yhtään mitään. Mutta olitko ajatellut mennä synnyttämään yksin vai otatko jonkun tukihenkilön mukaan? itse meinasin ottaa äitini mukaan...
  5. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Paljon Onnea Fanttelille vauvasta ! :) pakko kysyä että missä asennossa teidän pikkuiset on masussa? että joko ovat kääntyneet pää alaspäin? kun tämä minun pikku baby oli muistaakseni rv 31 vielä pää alaspäin mut sit muutama viikko sitten käänty perätilaan...huolettaa että mahtuukohan enää edes...
  6. A

    Blogeja !

    Odotusta siinä ois mun. ihan alussa vasta mutta päivittäin sinne aion kirjotella. kun eihän tässä äippälomalla nyt ennen lapsen syntymää oikein muutakaan ole : D! kaikki uudet lukijat on tervetulleita!!!
  7. A

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Heip ! heip vieläkö kehtaa ilmottautua mukaan näin myöhässä:D? ahkerasti olen tätä sivustoa lueskellut päivittäin mutta nyt vasta sain liityttyä itsekin mukaan! LA 25.10 ikää 21 vee ja ensimmäinen tulossa.

Yhteistyössä