Hakutulokset

  1. Nenja

    Kadehdin ihmisiä, jotka ei stressaa kodin siisteydestä vieraiden tullessa

    Mä olen tismalleen samanlainen. Pakko siivota, vaikka koti kiiltää puhtautta. Pakko oikoa sohvatyynyt, suoristaa kirjat, harjata lapsen tukka ja kävellä ympäri kämppää ilman rentoutumista. Eipä meillä edes käy vieraita... Anoppi vain. Huoltomiehen takia on hyvä jynssätä wcn pyttyä ja mikroa.
  2. Nenja

    Rinnat aivan liian täynnä

    Esikoisen kanssa rinnoista vaan valui se ylimääräinen maito pois, nyt ei mitään! Pumppasin ja pumppasin, syötin kaksi kertaa samasta tissistä ja rinta oli niiden jälkeen vain isompi ja kovempi! Ei tästä tuu mitään :D Mä vihaan imettämistä!!
  3. Nenja

    Rinnat aivan liian täynnä

    ja kuulemma nostaa maidon... + mä en juo.
  4. Nenja

    Rinnat aivan liian täynnä

    Joo ne on ollut, mutta ei se auta täysiin tisseihin jotka ei tyhjene! :D
  5. Nenja

    Rinnat aivan liian täynnä

    Aaaargh! Pumppuun ei heru kuin 20-50ml puolen tunnin pumppaamisen jälkeen, käsin ei tule kun on niin kivikovat ettei voi edes koskea, suihku ei auta, lämmin ei auta. Maitoa vaan nousee lisää ja imettäminen sattuu aivan prkleesti. Vauvan on vaikea saada otetta.. Mitä mä teen!? Esikoisen...
  6. Nenja

    Kauan teillä uudelleensynnyttäjät on mennyt

    10 viikkoa kesti kiinnittymisestä että syntyi.. :)
  7. Nenja

    Millainen pitää olla kohdunsuun tilanne, jotta synnytys voidaan käynnistää?

    Mulla oli just ja just 2cm auki ja puhkaistiin kalvot. 2,5h niin vauva syntyi. :) Eka meinattiin laittaa ballonki ja oksitosiinia, mutta ei onneksi tarvinnut kumpaakaan.
  8. Nenja

    Miksi et laita kuvaasi kuva-ketjuihin?

    Oon mä pari kertaa laittanut, mutta yleensä nämä palstajulkkiset saa "kaiken huomion" joten ihan turhaa mun tunkea pärstääni mukaan :D
  9. Nenja

    Kun olit lapsi, oliko teillä säännölliset ruoka ajat?

    Ei ollut ruoka-aikoja. Yleensä söin yksin kun äiti teki kolmivuorotyötä (ihan ekaluokasta asti). Jääkaapissa oli kanaviillokkeja ja saarioisten jauhelihapizzoja (niillä elin oikeastaan lapsuuden). Karkkia sain kun halusin, mutta harvoin sitä söin. Leivoin paljon yksin. Mutta en muista että...
  10. Nenja

    Lasketun ajan ylittäminen pääkaupunkiseudulla

    Jep. Hyvä neuvolatäti :D Oliskohan se varannut mulle vielä 43+ viikolle aikaa.. Naureskeli vain viimeksi kun kävin (41+) "eiii se nyt vielä tule, hyvällä tuurilla parisen viikkoa vielä!".....
  11. Nenja

    Miksi melkein kaikki miehet haluavat naisen, joka kokkaa heille?

    Kyllä mä ainakin haluan miehen joka siivoaa, osallistuu lastenhoitoon ja huolehtii itsestään. Kaikilla on omat kriteerinsä. En mä kokkaillut kun tapailtiin, aloin kokkaamaan kunnolla kun jäin kotiäidiksi ja kyllä mies on onnellinen kun saa hyvää ruokaa ja pääsee valmiiseen ruokapöytään pitkän...
  12. Nenja

    Lasketun ajan ylittäminen pääkaupunkiseudulla

    Niin mä aattelin että vois soitella huomenna aamulla että mitä tässä tekis. Hassua että se on varannut viikoille 42+1 neuvolakäynnin :O
  13. Nenja

    Lasketun ajan ylittäminen pääkaupunkiseudulla

    Joo niin pitää. En mä nyt ala keskiviikkona menemään neuvolaan enää.. :D
  14. Nenja

    Lasketun ajan ylittäminen pääkaupunkiseudulla

    Mjaahas mjaahas. NIin mä tässä aloin muistelemaan. Nyt on siis 10 päivää yli ja neuvola aika varattu 5 päivän päähän eikä se sanonut mitään että pitäisi soitella minnekään. Sanoi vain "nähdään sitten viikon päästä heheheh". Urgh. Esikoinen syntyi niin että seuraavana päivänä olisi pitänyt...
  15. Nenja

    Lasketun ajan ylittäminen pääkaupunkiseudulla

    Monta päivää se olikaan kun pitää soitella kättärille yliaikaiskontrollia? Esikoisesta muistelin että oli 10 päivää (syntyi 9 päivää yli), mutta terkka oli näköjään varannut ajan vielä 5 päivän päähän milloin se on yli sen 14-15 päivää :O Meneekö se noin vai onko sijainen tehnyt virheen?
  16. Nenja

    Kuinka pian limatulpan irtoamisen jälkeen teillä on alkanut synnytys?

    Ekassa lähti aamulla ja syntyi seuraavana aamuna, nyt tässä toisessa meni pari viikkoa sitten eikä mitään, nyt 10 päivää yli lasketun.
  17. Nenja

    Hierojan ammatti

    Tutkinnon. Kesti sen .. vuoden? Yksityisellä.
  18. Nenja

    Hierojan ammatti

    Mulla on kaksi kaveria opiskellut lähiaikoina hierojaksi. Toinen teki jo opiskeluaikoina kotona töitä ja on saanut vakkaripaikan jostain.. Opiskelee nyt myös fyssariksi. Toinen ei tehnyt opiskeluaikoina yhtään keikkaan eikä ole saanut töitäkään. Eli sillä on opiskelut mennyt vähän hukkaan. Kaipa...
  19. Nenja

    Voiko vauvanvaipan kemiallinen haju haista

    Mä en ollut käyttänyt yhtäkään kertakäyttövaippaa, ja jouduin yhden kerran sellaisen pistämään pojalle päälle ja hyi hitto se haisi pahalle! Yhtäkään pissaa ei sinne edes tehnyt mutta se haju.. Just sellainen kemiallinen :O Yäk. Vaatteiden läpi puski oikein.. Kyllä käytän harsoja mielummin :D

Yhteistyössä