Hakutulokset

  1. M

    Käykää katsomassa ja antakaa palautetta! =)

    Portfolio | Opinnäytetyö Käykää katsomassa mun opinnäytetyö. Tein valokuvanäyttelyn aiheesta Millainen on hyvä vanhempi? Palautetta voi antaa facebookin sivustolle. Linkki löytyy sivustolta.
  2. M

    En halunnut näitä.

    tosiaan heti kun sain tietää olevani raskaana, olen rasvannut todella hyvin kehoni joka pv... jjotta en saisi raskaus arpia pahemmi .... mutta nyt kun olen rv 16 ihoni tuntuu repeävän jokapaikasta... mahabi kasvaa ja navan viereen tullut arpia... mitä teen? miten saan jätettyäne nuo arvet tähän...
  3. M

    Sydänäänet ?

    Hei, olen nyt vikolla 12+1 ja olin tänään neuvolassa, olen ollut 2 kertaa jo varhaisultrassa ja sydänäänet ovat kuulleen todella hyvin ja ne ovat olleet hyvät! Mutta mitä nyt sitten olisi muka tapahtunut, neuvolan täti etsi sydänääniä puolituntia tuloksetta. Neuvolantäti ehdotti jos...
  4. M

    Olisiko kellään neuvoa ?

    Hei, Olisko kenelläkään neuvoa tälläiselle 18vuotiaalle tulevalle äidille, miten kertoa raskaudesta tuleville isovanhemmille? Pitäisi piakkoin kertoa, koska en haluaisi sitä että he huomaisivat sen tästä kovaa vauhtia kasvavasta masusta.

Yhteistyössä