Hakutulokset

  1. H

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heippa kaikille! Minut voi myös lisäillä listaan eli LA 26.9/24v/1.lapsi/TYKS Taustaa sen verran, että 2 kiertoa clomifeneja taustalla, mutta pienokainen sai alkunsa loppujen lopuksi ihan luomusti reilun puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Minulla PCO-munasarjat joiden takia sain clomit aika...
  2. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Punnabis: Voin lohduttaa, ettei ainakaan Turun YTHS:än gynelle ole mitenkään ilo mennä, vaikka itse systeemi tietenkin hieno ja syyskuun alusta lähtien on YTHS:llä myös erikoislääkärikäynnit ilmaisia. Mutta googleta huvikses Harri Polvi tai Turku YTHS gynekologi niin hänestä löytyy toinen...
  3. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Minut voi lisäillä sinne mukana menossa oleviin, kun varsinaista yritystä ei vielä ole, kun keho uinuu vielä e-pillereiden jäljiltä. Sain nyt gynelle ajan 4.9 eli sitä odotellessa. Ajattelin sitä aikaa odotellessa popsia multitabsin raskaus ja imetys-vitamiinilisää ja käydä luontaistuotekaupassa...
  4. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Soittelin tuossa äsken YTHS:än gynelle aikaa, siellä on takaisinsoittopalvelu niin en vielä saanut sitä aikaa, mutta pistän asian nyt aluilleen niin katsellaan mitä gyne tuumaa. Sukulaislääkäri (yleislääkäri) oli sitä mieltä, että terolut aiheuttaa keinotekoisen kierron, eikä sen kummemmin...
  5. H

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heipsis, olen 23-vuotias kuumeilija ja tilanne tämä: Lopetin yasmin-pillerit keväällä, paljon oli oireita hormoonien heittelystä ja eka luomukierto 50päivää. Nyt on menossa toinen kierto kp 170. Pitkään oli oireiden suhteen hiljaista, ainoastaan naama kukki. Mietin gynelle menoa ja...

Yhteistyössä