Hakutulokset

  1. emmiida

    Terolut mimmit

    Täällä taas pitkästä aikaa! Oon siis syönyt Teroluteja aikanaan kuudessa kierrossa ja omat kokemukset on, että välivuotoja voi tulla. Pääsääntöisesti menkat alkoivat Terojen lopettamisen jälkeen mutta muistan myös, että joskus menkat alkoivat kesken kuurin, jolloin lopetin nappien syömisen...
  2. emmiida

    Terolut mimmit

    Pienen hiljaiselon jälkeen, ajattelin taas kirjoitella missä mennään. Olen päivittäin käynyt lueskelemassa muiden kirjoituksia ja niistä muutama sana alkuun... Vinku85: Valitettavasti mullakaan ei ole kokemuksia tuhruista. Miss_piggyn tavoin suosittelen, että olet yhteydessä gyneen. Olin...
  3. emmiida

    Terolut mimmit

    Kiitos Millinkäinen =) Mulle tosiaan määrättiin Terolutit kun menkat ei käynnistyneet ollenkaan. Kuuri on nyt syöty ja minkäänlaisia tuntemuksia ei ole. Onko täällä muita jotka olisivat syöneet kuurin menkkojen alkamiseksi? Vaadittiinko teillä useampi kuuri, että kroppa lähti taas toimimaan...
  4. emmiida

    Terolut mimmit

    Heippa! Täällä yksi terolut-mimmiksi tunnustautuva :wave: Lopetin e-pillerit huhtikuussa vauvatoiveiden vuoksi, eikä menkkoja ole tyhjennysvuodon jälkeen näkynyt... Kävin lääkärissä ja sain Terolutit. Nyt syömättä viimeinen pilleri (2xTero/pvä x7 pvää) ja sen jälkeen odottelua 1-2 kk. Jos...

Yhteistyössä